آریا جوان

آخرين مطالب

کسب رضایتمندی ایثارگران اولویت کاری کارکنان بنیاد است بنیاد شهید و امور ایثارگران

کسب رضایتمندی ایثارگران اولویت کاری کارکنان بنیاد است
  بزرگنمايي:

آریا جوان - مدیرکل بنیاد استان قزوین در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین گفت: اولویت کاری کارکنان بنیاد کسب رضایتمندی ایثارگران است و در این راستا همت مضاعفی می‌کنند تا بتوانند با ارائه خدمات باکیفیت به این مهم دست یابند.

به گزارش « ایثار »، به مناسبت ایام بزرگداشت شهدا، سمیه اسمعیلی مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین دیدار کردند.
در این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تبریک ایام بزرگداشت شهدا گفت: اولویت کاری کارکنان بنیاد کسب رضایتمندی ایثارگران است و در این راستا همت مضاعفی می‌کنند تا بتوانند با ارائه خدمات باکیفیت به این مهم دست یابند.
وی افزود: کارکنان این نهاد شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا بتوانند با ارائه خدمات مطلوب گره‌گشای مشکلات جامعه ایثارگران باشند.
اسمعیلی به تشریح برخی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی سال جاری پرداخت و گفت: این استان دو هزار و 926 شهید، هفت هزار و 593 جانباز و 662 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارائه خدمات به 2430 دانشجو و دانش‌آموز
وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به یک هزار و 850 دانشجو و 580 دانش‌آموز خدمات ارائه می‌دهد تا این عزیزان بتوانند در کسب مدارج علمی موفق باشند.
وی افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای یک هزار و 860 ایثارگر، اردوهای یک روزه برای یک هزار و 324 ایثارگر، مسابقات ورزشی برای یک هزار و 735 ایثارگر، کارگاه شادکامی برای 350 ایثارگر، تمرینات ورزشی برای 53 ایثارگر و همایش ورزشی برای یک هزار و 234 ایثارگر در سال جاری از دیگر برنامه‌های بنیاد بوده که با هدف افزایش سطح سلامت و شادابی و نشاط این قشر معظم جامعه انجام شده است.
7039 دیدار با ایثارگران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طرح سپاس یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد است که در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت در دستور کار ماست و امسال هفت هزار و 39 دیدار با جامعه ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است.
اسمعیلی افزود: همچنین طرح خاطره‌نگاری والدین شهدا استان قزوین در بنیاد به اتمام رسیده و خاطره‌نگاری همسران شهدا و جانبازان آغاز شده که امسال 565 مورد انجام شده است.
برگزاری 347 یادواره شهدا در قزوین
اسماعیلی گفت: برگزاری یادواره‌ها و مراسم شهدا از دیگر برنامه‌های بنیاد است که در سال جاری 347 مورد با هدف شناساندن سیره و منش شهدا در نقاط مختلف استان قزوین برپا شده است.
وی تولید آثار چند رسانه‌ای، نامگذاری معابر، میادین و کوچه‌ها به نام شهدا، تهیه مستند 120 ثانیه، تهیه مستند کوتاه عطر بهشت، تهیه تئاتر، تهیه مستند درباره شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد، محافل قرآنی، برنامه‌های خانه شهید، گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقه‌های قرآنی، کتابخوانی، چاپ کتاب و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حسینیه‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های بنیاد در سال جاری برشمرد.
19840 ایثارگر تحت پوشش بیمه تکمیلی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: 6 هزار و 888 ایثارگر تحت پوشش بیمه پایه و 19 هزار و 840 ایثارگر تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند و خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.
اسمعیلی افزود: پایش سلامت سه هزار و 278 ایثارگر، انعقاد قرارداد با یکصد و 21 مرکز درمانی، تشکیل 4 کمیسیون درصد و بررسی 954 پرونده و تشکیل 2 کمیسیون اشتغال و بررسی 55 پرونده و عیادت از دو هزار و 60 ایثارگر در بیمارستان و منزل از دیگر خدمات بنیاد به ایثارگران است.
وی با بیان اینکه مسئولان بنیاد در جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مرکز مشاوره را راه‌اندازی کردند. گفت: مشاوران مجرب این مرکز به یک هزار و 474 ایثارگر در زمینه‌های مختلف از جمله خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، درمانی، مذهبی و شغلی، مشاوره‌های لازم را ارائه کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: یک هزار و 398 ایثارگر در ملاقات عمومی و یک هزار و 866 ایثارگر از طریق سامانه تلفنی 1616 مشکلات‌شان را با مسئولان بنیاد در میان گذاشتند.
این مقام مسئول افزود: همچنین مسئولان بنیاد پاسخگوی مشکلات‌ و درخواست‌های یک هزار و 877 ایثارگر در مرکز پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) و سه هزار و 357 ایثارگر به صورت اینترنتی بودند.
همچنین در ادامه دیدار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مطالبی پیرامون اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌دهی مطلوب به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین بیان کرد.
در پایان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تندیس هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در برپایی این کنگره به میزبانی استان قزوین، تجلیل و قدردانی کرد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/943526/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟