آریا جوان

آخرين مطالب

هنر تبلیغات و کمک به رونق کسب و کارها در حوزه مد و لباس اندیشه

هنر تبلیغات و کمک به رونق کسب و کارها در حوزه مد و لباس
  بزرگنمايي:

آریا جوان - بیشتر فعالان حوزه مد و لباس در زنجیره تولید، رونق کسب و کارشان را مدیون تلاش و کوشش خود و البته بخشی از اقشار جامعه هستند که به عنوان مشتری، خریدار محصولات آن‌هایند و به نوعی نقش مبلغان بی‌ادعا را نیز برای برندها ایفا می‌کنند.

گروه مد و لباس هنرآنلاین: فعالان عرصه مد و لباس، نوعاً و غالباً به شکلی مستقل و خصوصی در این عرصه مشغول به فعالیت هستند و به جز معدود برندهای فعال که به شکل شبکه‌ای و زنجیره‌ای دارای کسب و کاری فراگیرند و علاوه بر واحد‌های تولید، شعب عرضه محصولات آنها نیز در سراسر کشور فراوان است، باقی فعالان حوزه مد و لباس در زنجیره تولید، رونق کسب و کارشان را مدیون تلاش و کوشش خود و البته بخشی از اقشار جامعه هستند که به عنوان مشتری، خریدار محصولات آن‌ها بوده و به نوعی نقش مبلغان بی‌ادعا را نیز برای برندها ایفا می‌کنند.
در چنین شرایطی یکی از مقتضیات و شروط لازم برای فعالیت رسانه‌ای به منظور تبلیغ فعالیت در این حوزه و حمایت از فعالان آن، هزینه‌های این نوع تبلیغات است که برند و شرکت‌های بزرگ، به راحتی از پس تأمین این هزینه‌ها به سبب گردش مالی چشمگیر برمی‌آیند در حالی که فعالان حوزه مد و لباس به شکل انفرادی و مستقل از چنین توانی برخوردار نیستند هر چند که ممکن است قابلیت فردی، نوآوری و خلاقیت آنها بیش از برندهای پرآوازه هم باشد.
ماهیت برخی از رسانه‌ها اما جنبه حامیانه قوی‌تری دارد و با این عنوان که باید رسالت خود را به شکل عادلانه و در مواجهه با هر پدیده اجتماعی ایفا کنند، در نتیجه به دنبال منافع کمتری هستند که در این میان و البته بر اساس شواهد موجود در بسیاری از نقاط جهان طی سال‌های اخیر، پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین تا اندازه‌ای عملکرد مفید و مؤثرتری در این زمینه داشته‌اند.
این موضوع در تمام دنیا مطرح بوده و فراهم آوردن فرصت‌های تولید محتوا و برنامه‌سازی به منظور معرفی فعالان در صنعت مد یک اصل و ضرورت است حال آنکه توقع هم می‌رود که رسانه‌ها از توان و ظرفیت خود به نحو شایسته‌ای برای حمایت از این قشر صنفی استفاده کنند که اتفاقاً به جهت فراگیر بودن مخاطبان، برد تبلیغاتی مناسبی نیز می‌تواند داشته باشد اما در عرصه عمل گاه با این مشکل مواجه هستیم که واحدهای بازرگانی برخی رسانه‌ها تعرفه‌های عجیب و غریبی برای تبلیغات وضع می‌کنند و چه بسا ناخواسته مجال تاخت و تاز و رقابت برندهای فعال و محبوب در حوزه مد و لباس را از بین می‌برند.
اکنون باید به فکر چاره بود و با وجود مشکلات و چالش‌های بسیار در بحث تولید پوشاک از کاستی‌ها در حوزه آموزش و تأمین مواد اولیه و مورد نیاز گرفته تا واردات قاچاق، مالیات‌های سنگین و نبود توان خرید محصول با کیفیت در میان طیف وسیعی از اقشار جامعه، رسانه‌ها چگونه از ظرفیت‌های تبلیغاتی خود در جهت معرفی وضع موجود در عرصه مد و لباس بهره خواهند برد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/852964/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

مبارزه مرد آمریکایی با تمساح!

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز

آیا جن‌ها هم زاد و ولد دارند؟

خانه مورد علاقه سرخپوشان/ عکس

برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند

فال روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

این چه سوزشی است که بر جان من پدید آمد؟!

عکسی از بازیگر سریال «جومونگ» پس از سال‌ها

آقای ناخدا ما آدمای بدی نیستیم

این کار را با مدیرتان نکنید!

هشدار بارسا به ژاوی؛ رفتارت را درست کن

توخل در فکر شانس برتری بایرن مقابل رئال به روایت انیمیشن

فوتبالیست‌هایی که قوانین را مجاب به تغییر کردند!

تمرینات انفرادی پادشاه روی تشک

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم امباپه به بایرن بیاید

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

سبکی خاص از لباس پوشیدن که دوباره مد شده است

اصولی ترین نکات در نگهداری از کیف‌های چرمی گران قیمت

زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟

اشتباهات کوچک اکثر ما زنان در آشپزخانه

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس