آریا جوان

آخرين مطالب

خرید ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس فناوری

خرید ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس
  بزرگنمايي:

آریا جوان - با افزایش تب‌و‌تاب دنیای ارزهای دیجیتال و نمایان‌شدن جذابیت‌های آن، کاربران به هر طریقی در تلاش برای خرید و فروش ارز دیجیتال هستند.

به طرق مختلفی می‌توانید رمزارز مدنظر تان را تهیه کنید و یقیناً صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی از بهترین گزینه‌ها هستند. چرا خرید ارز دیجیتال؟
بازارهای مالی مکانی برای کسب سود هستند؛ البته اگر ورود به آن‌ها با دانش و آموزش همراه باشد. بازار ارزهای دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیست و نخواهد بود. بازار ارزهای دیجیتال با‌‌‌توجه‌‌‌به نوظهور و جوان بودن بسیار جذاب‌تر از سایر بازارهای مالی است؛ به‌همین‌دلیل، پتانسیل‌های ارزشمندی دراختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین، در‌صورتی‌که کاربر دانش خود در استفاده از ارزهای دیجیتال را بالا ببرد و از بازارهای پر ریسک دوری کند، ریسک ارزهای دیجیتال از دیگر بازارهای مالی مثل فارکس می‌تواند بسیار کمتر باشد. نکاتی که قبل از خرید ارز دیجیتال باید بدانید!
تحلیل بازار
ورود نامناسب به رمزارز می‌تواند ضررهای زیادی برای شما در پی داشته باشد. ورود شما باید با تحلیل بازار همراه باشد و برای هر شرایطی برنامه داشته باشید. برای آنکه بتوانید سود خوبی در بازار ارزهای دیجیتال کسب کنید، باید به دو نوع تحلیل مسلط باشید که اگر در بازارهای مالی دیگر فعال بوده باشید، می‌توانید از اطلاعات پیشین خود نیز استفاده کنید: 1. تحلیل تکنیکال برای انجام تحلیل تکنیکال شما با استفاده از یک سری الگو و ابزار و پیاده‌سازی آن روی نمودار قیمتی، آینده قیمت رمزارز را پیش‌بینی می‌کنید. به زبان ساده با‌‌‌توجه‌‌‌به گذشته ارز دیجیتال، آینده آن را حدس می‌زنید که بسیار به شما در کسب سود کمک خواهد کرد. 2. تحلیل بنیادی رمزارزها زمانی که معرفی می‌شوند، یک وایت‌پیپر را هم ارائه می‌دهند که در آن به توصیف اهداف و موارد بنیادی رمزارز می‌پردازند. شما با مطالعه وایت‌پیپر و کسب اطلاعات درباره آن رمزارز می‌توانید تحلیل بنیادی را انجام دهید. معمولاً کسانی که قصد سرمایه‌‌گذاری بلند‌مدت را دارند، باید توجه ویژه‌ای به تحلیل بنیادی رمزارز داشته باشند. وایت‌پیپر، تنها یکی از فاکتورهای مهم در تحلیل بنیادین ارزهای دیجیتال است و به فاکتورهایی مانند تیم توسعه‌دهنده، تاریخچه قیمت و جامعه آن هم باید دقت کرد. سرمایه‌گذاری و معامله‌گری
معمولاً کسانی که ارز دیجیتال را می‌خرند و فارغ از صعود و نزول مقطعی آن، رمزارز را برای مدت طولانی نگه‌داری می‌کنند و از بالارفتن قیمت ارز دیجیتال سود کسب می‌کنند، به‌عنوان سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال یا همان هولدر شناخته می‌شوند و معمولاً سود خوبی هم کسب می‌کنند. درمقابل، معامله‌گر یا تریدر (Trader) ارزهای دیجیتال معاملات خود را برای مدت طولانی باز نگه نمی‌دارد و با انجام معاملات بیشتر برای مدت کوتاه‌تر سعی در کسب سود دارد. تحلیل تکنیکال بسیار برای این گروه از فعالان بازار ارزهای دیجیتال کاربردی است. ساعت انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال
انجام معامله در بازار ارزهای دیجیتال 24 ساعته و در 7 روز هفته ممکن است. باوجوداین، در برخی ساعات انجام معامله به‌خاطر نقدینگی بالاتر راحت‌تر است. شما با‌‌‌‌توجه‌‌به رفتار ارز دیجیتالی که قصد معامله روی آن را دارید، باید بهترین زمان را انتخاب کنید. نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال
بهتر است پیش از ورود سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال به‌دقت نمودارهای قیمتی را بررسی کنید. سود 1000 درصد در بازار ارزهای دیجیتال حتی در مدت نسبتاً کوتاه غیرممکن نیست. درواقع، همین سودهای نجومی بسیاری را به این بازار کشانده است؛ کسانی که تصور می‌کنند بدون دانش و فقط با انجام معاملات می‌توان سودهای هنگفت کسب کرد. چگونه ارز دیجیتال بخریم؟
برای خرید ارز دیجیتال امن‌ترین راه استفاده از خدمات صرافی‌های داخلی مانند رمزینکس (www.ramzinex.com) است. این صرافی‌ها به‌دلیل داشتن بازار همتا‌به‌همتا، وجود هرگونه واسطه را حذف می‌کند و کاربران در بازاری بی‌واسطه به‌طور مستقیم با یکدیگر وارد معامله خرید یا فروش ارز دیجیتال می‌شوند، بدون آنکه نگرانی بابت تحریم و بلوکه شدن حساب خود داشته باشند. چرا رمزینکس؟
برای اینکه یک صرافی در مواقع خاص بازار دست شما در پوست گردو نگذارد، باید یک سری پیش‌نیازهای لازم را داشته باشد. این پیش‌نیازها عبارت‌اند از: باید سابقه طولانی داشته باشند و سطح امنیت آن آزمون پس‌داده باشد. بازار معاملاتی بزرگی داشته باشد و سفارش‌های خرید یا فروش ارز دیجیتال شما به‌سرعت تکمیل شود. برای لذت‌بردن از این بازار قطعاً باید تنوع بالایی از رمزارز هم داشته باشد. امکانات زیادی ازجمله حد ضرر که از نان شب هم واجب‌تر است، داشته باشد. طراحی به‌روز و ساده داشته باشد. با داشتن اپلیکیشن موبایل در هر زمان و هر کجا دردسترس باشد. کارمزد کمی هم داشته باشد. برای خرید و فروش ارز دیجیتال در یک صرافی ایرانی باید از این پیش‌نیاز‌ها مطمئن شوید و صرفاً به تبلیغات‌های پر سروصدا توجه نکرد. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس درحال‌حاضر با بیش از 4 سال حضور در بازار ارزهای دیجیتال، بهره‌گیری از بالاترین سطح تخصص به‌ویژه در بخش امنیت، داشتن بازار بزرگ رمزارزی کشور ازنظر تعداد رمزارز و حجم معامله، امکانات متنوع ازجمله حد ضرر، داشتن بازار ریالی و تتری با کمترین کارمزد ممکن، اپلیکیشن جامع برای سیستم‌های اندروید و آیفون و صدالبته پشتیبانی همیشگی، بی‌شک یکی از گزینه‌های مناسب هر کاربری در هر سطحی از دانش خواهد بود. مراحل خرید ارز دیجیتال در رمزینکس چگونه است؟
ابتدا باید در وب‌سایت ثبت‌نام کنید. مدارک هویتی خواسته‌شده را ارسال کنید. کارت اعتباری بانکی خود را ثبت کنید و منتظر تأیید بمانید. با ارسال مدارک سطح برنزی برای شما فعال خواهد شد. واریز ریال به حساب خرید ارز دیجیتال مدنظر تکمیل فرایند احراز هویت فعال‌شدن سطح طلایی برای شما فروش ارز دیجیتال مدنظر برداشت ریالی از حساب به‌محض ثبت‌نام اولیه و بارگذاری مدارک خواسته‌شده، می‌توانید در سطح برنزی به خرید ارز دیجیتال و فروش آن‌ها مشغول شوید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/803768/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

لحظات حساس از نجات نوزاد 3 روزه توسط هلال احمر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران