آریا جوان

آخرين مطالب

سیندرلاهای دنیای واقعی؛ ملکه هایی که قبلاً فردی عادی بودند اندیشه

سیندرلاهای دنیای واقعی؛ ملکه هایی که قبلاً فردی عادی بودند
  بزرگنمايي:

آریا جوان - روزیاتو / قصه ی سیندرلا با همه ی جذابیتش شاید در نهایت داستانی خیالی به نظر برسد که جایی در دنیای واقعی ندارد اما واقعیت آن است که این قصه هر از گاهی به حقیقت پیوسته است و بسیاری از ملکه ها و شاهزاده خانم های حال حاضر دنیا پیش از وصلت با خاندان های سلطنتی فردی عادی بودند.
در ادامه با ملکه ها و پرنسس هایی آشنا خواهیم شد که از خاندان های سلطنتی نبودند.
پرنسس شارلین، موناکو

آریا جوان


شارلین در کشور آفریقایی زیمباوه متولد شد و کودکی خود را به همراه پدر و مادرش در آفریقای جنوبی سپری کرد. پدرش یک مدیر فروش بود و مادرش یک مربی شنای بازنشسته. شارلین شناگری حرفه ای است و در 18 سالگی قهرمان مسابقات شنای آفریقای جنوبی شد. او در سال 2000 در یک مسابقه شنا در کشور موناکو موفق به دریافت مدال طلا شد و همانجا بود که اولین بار با همسر آینده اش آشنا شد. این زوج در سال 2011 با یکدیگر ازدواج کردند و در حال حاضر یک دختر و پسر دوقلوی 7 ساله دارند.
ملکه رانیا، اردن

آریا جوان


ملکه ی آینده ی اردن، در کویت از پدر و مادری فلسطینی متولد شد و در دانشگاه آمریکای قاهره در رشته ی مدیریت کسب و کار تحصیل کرد. او بعدها در در زمینه های بانکداری و فناوری اطلاعات مشغول کار شد. او با همسر آینده اش، عبدالله دوم که آن زمان هنوز شاهزاده بود، در یک ضیافت شام آشنا شد و آن ها 6 ماه بعد با یکدیگر ازدواج کردند. او در سال 1999 پس از به سلطنت رسیدن همسرش، ملکه ی اردن شد. این زوج 4 فرزند دارند: 2 پسر و 2 دختر.
ملکه لتیزیا، اسپانیا

آریا جوان


لتیزیا که از پدری خبرنگار و مادری پرستار به دنیا آمد، در خانواده ای متوسط بزرگ شد و با تحصیل در رشته ی خبرنگاری پا جای پای پدرش گذاشت. او با روزنامه های مختلفی همکاری داشت تا اینکه گوینده ی خبر شبکه های مطرحی همچون سی‌ان‌ان‌پلاس شد. او ابتدا با یک معلم دبیرستان ازدواج کرده بود اما این ازدواج در سال 1999 به پایان رسید. 3 سال بعد، او در یک ضیافت شام با پرنس فلیپ، ولیعهد اسپانیا آشنا شد و این زوج خیلی زود به یکدیگر جذب شدند. آن ها 2 سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب 2 دختر شدند.
پرنسس مته – ماریت، نروژ

آریا جوان


مته دختر یک خبرنگار سابق و یک کارمند سابق بانک، خود به سرکش بودنش در دوران جوانی اذعان کرده است. او وقتی درس سال 1999 به واسطه ی دوستان مشترکی با شاهزاده ی نروژ آشنا شد، یک مادر مجرد با پسری 2 ساله بود و آن ها 2 سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند. از قرار معلوم آن ها در همان نگاه اول به یکدیگر علاقمند شده بودند. ولیعهد اسپانیا خود در اینباره گفته: «چیزی که ما در همدیگر یافتیم آنقدر قوی بود که نتوانستم به آن بی تفاوت باشم.»
امپراتور ماساکو، ژاپن

آریا جوان


پدر ماساکو یک دیپلمات ارشد بود، به همین دلیل کودکی او در مسکو و نیویورک سپری شد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های آکسفورد و هاروارد پا جای پای پدرش گذاشت و خود به یک دیپلمات بدل شد. او با پرنس ناروهیتو که بعدها امپراتور ژاپن شد، ابتدا در سال 1986 در یک میهمانی رسمی آشنا شد. این زوج یک دختر دارند، پرنسس توشی که در سال 2001 متولد شد.
ملکه سیلویا، سوئد
پدر سیلویا یک تاجر آلمانی و مادرش برزیلی بود. او تحصیلاتش را در آلمان به پایان رساند و در کنسولگری آرژانتین در مونیخ مشغول کار شد و بعدها به عنوان مربی میزبانی و پذیرایی با کمیته ی مسابقات المپیک مونیخ وارد همکاری شد. در جریان همین مسابقات در سال 1972 بود که او با پرنس کارل گوستاف، ولیعهد سوئد آشنا شد. آن ها 4 سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب 2 دختر و یک پسر شدند.

آریا جوان


پرنسس مری، دانمارک

آریا جوان


مری از پدر و مادری اسکاتلندی در استرالیا متولد شد. مادرش در یک دانشگاه دفتردار بود و پدرش استاد دانشگاه در رشته ی ریاضیات. او در آژانس های تبلیغاتی مختلفی مشغول کار شد و در سال 2000 در جریان المپیک تابستانی استرالیا با پرنس فردریک، ولیعهد دانمارک آشنا شد. آن ها در سال 2014 با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب 4 فرزند شدند: 2 پسر و 2 دختر.
ملکه ماکسیما، هلند

آریا جوان


ماکسیما در پایتخت آرژانتین، بوینس آیرس متولد شد. پدر او وزیر سابق کشاورزی آرژانتین بود. او بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، در شغل های مختلفی از جمله معاونت بخش فروش در یک بانک مشغول کار شد. او در سال 1999 زمانی که 28 سال داشت با ویلم – الکساندر در اسپانیا آشنا شد. اما همسر آینده اش در آنجا خود را فقط الکساندر معرفی کرد و به همین دلیل او نمی دانست که با یک شاهزاده آشنا شده است. این زوج در سال 2002 با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب 3 دختر شدند.
ملکه سونیا، نروژ

آریا جوان


سونیا که دختر یک تاجر پوشاک بود برای تحصیل در یک مدرسه تکمیلی (مدرسه ای دخترانه که در آن علاوه بر دروس معمولی، آداب زندگی، معاشرت و خانه داری هم آموزش داده می شود) به سوئد رفت و سپس به پایتخت نروژ، اسلو بازگشت و در آنجا در رشته های زبان فرانسوی، زبان انگلیسی و تاریخ هنر تحصیل کرد. او با پرنس هارلد، ولیعهد نروژ که حالا پادشاه این کشور است، ابتدا در سال 1959 در یک مهمانی آشنا شد. علیرغم اینکه سونیا فردی عادی بود اما آن ها به طور پنهانی با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند تا اینکه بالاخره 9 سال بعد اجازه ی ازدواج با یکدیگر را پیدا کردند. او 31 است که ملکه نروژ است و این زوج یک دختر و یک پسر دارند.
پرنسس آلساندرا، هانوفر

آریا جوان


آلساندرا در پرو متولد شد. پدرش یک مدیر اجرایی کسب و کار و مادرش یک مدل سابق بود. او در پرو در رشته ی حقوق تحصیل کرد اما مدرک مد و مدیریت کسب و کار خود را از اسپانیا دریافت و سپس یک برند تولید کیف راه اندازی کرد. او با پرنس کریستین، نفر دوم صف تاج و تخت هانوفر در جریان سفر شاهزاده به پرو در سال 2005 آشنا شد. آلساندرا به عنوان راهنمای تور او انتخاب شده بود. آن ها 6 سال بعد از آشنایی شان، با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. این زوج که حالا باهم ازدواج کرده اند، در سال 2020 صاحب یک دختر و پسر دوقلو شدند.
ملکه جتسون پوما، بوتان

آریا جوان


جتسون شاید خون سلطنتی در رگ نداشته باشد اما از یک خانواده ی اشرافی است که ارتباط زیادی با خاندان سلطنتی بوتان دارند. او در لندن در رشته روابط بین الملل تحصیل کرد. جیگمه، پادشاه فعلی بوتان، وقتی اولین بار با جتسون آشنا شد هنوز به سلطنت نرسیده بود و 17 سال داشت. جتسون نیز آن زمان حدوداً 7 ساله بود. آن ها سال ها بعد به یکدیگر علاقمند شدند و باهم نامزد کردند. این زوج حالا 2 پسر دارند.
پرنسس سوفیا، سوئد

آریا جوان


پدر سوفیا مشاور شغلی بود و مادرش مدیر بازاریابی. او ابتدا در رشته ی هنر تحصیل کرد و به عنوان مدل مشغول کار شد. در سال 2004 تصاویر او در یک نشریه به چاپ رسید و بعدها برای حضور در یک ریالیتی شو انتخاب شد. در تابستان سال 2009 سوفیا در یک باشگاه شبانه به واسطه ی دوستان مشترکی با پرنس کارل فیلیپ آشنا شد. این زوج در سال 2015 با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب 3 پسر شدند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/788224/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

فال روزانه سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

شکستن در و پنجره ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

وضعیت ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

زندگی «اعراب بادیه‌نشین» از دریچۀ عکس‌های 120 ساله

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

یک تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم

فواید استراتژی «تقلب» در رژیم غذایی

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

پنج توصیه مهم برای مراقبت از کودکان در برابر اخبار ناخوشایند

تاریخچۀ عجیب و باورنکردنی «مالیاتِ ریش»!

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

عکسی از دیدار ابی و پسرخوانده اش با همایون شجریان و انوشیروان روحانی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «دهنوی»

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان دره شهر

تغذیه چگونه به پاکسازی پوست کمک می‌کند؟

فال روزانه دوشنبه 27 فروردین 1403

فال حافظ دوشنبه 27 فروردین 1403

حملات موشکی به سرزمین صهیونیستی دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد کرد

گردهمایی از جنس غرور و اقتدار ملی در جزیره کیش/ شادی وصف ناپذیرکیشوندان از عملیات وعده صادق سپاه

جزیره صدف دریایی

با لغو پروازها، اقامت هتلی مسافران کیش تمدید شد

بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران

تمدید اقامت هتلی مسافرانی که پروازشان لغو شده در جزیره کیش

برگ این درخت فقط در بهار کار می کند

برنامه ریزی جهادی برای استفاده حداکثری از آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد

اجتماع بزرگ مردم انقلابی کیش در حمایت از پاسخ دندان شکن رزمندگان اسلام به رژیم صهیونیستی

وعده صادق هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی را در هم شکست

هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا در بهنمیر مازندران برگزار شد

خاموشی یک کتابفروشی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد

زوال عقل با نویسنده محبوب چه کرد؟

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

برگزاری مراسم اختتامیه فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

تکریم 5 عضو جامعۀ ایثارگری تبریز توسط سلمانی

مادران شهدا آیه های ایثار و گنجینه های استواری و صبر هستند