آریا جوان

آخرين مطالب

طرز تهیه گراتن سوسیس خواندنی

طرز تهیه گراتن سوسیس
  بزرگنمايي:

آریا جوان - گراتن سوسیس از غذاهای جدید و خوشمزه بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه گراتن سوسیس در ادامه با سایت چی شی همراه باشید. مواد لازم برای 4 نفر سیب زمینی متوسط 5 عدد سوسیس کوکتل 5 عدد قارچ 5 تا 6 عدد شیر 2 لیوان آرد سفید 2 قاشق غذاخوری کره 1 قاشق غذاخوری پنیر پیتزا به مقدار کافی فلفل دلمه ای ½ فلفل دلمه ای نمک، فلفل سیاه و آویشن به مقدار کافی طرز تهیه گراتن سوسیس مرحله اول برای تهیه گراتن سوسیس خوشمزه ابتدای کار پوست سیب زمینی را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت ورقه ای خرد می کنیم. در ادامه کاور سوسیس را جدا می کنیم، سپس به صورت ورقه ای خرد می کنیم. مرحله دوم حالا یک تابه مناسب روی حرارت متوسط قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون تابه می ریزیم و اجازه می دهیم روغن گرم شود. در ادامه ورقه های سیب زمینی را درون تابه قرار می دهیم، سپس کاملا سرخ می کنیم. مرحله سوم در این مرحله سیب زمینی ها را از تابه خارج می کنیم و سوسیس ها را اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا کمی سرخ شوند ولی خشک نشوند. در ادامه قارچ را می شوییم، سپس به صورت ورقه ای خرد می کنیم. مرحله چهارم حالا قارچ را درون همان تابه که سوسیس را سرخ کردیم، اضافه می کنیم و با حرارت بالا تفت می دهیم تا قارچ آب نیندازد. در ادامه فلفل دلمه ای را می شوییم و دانه های آن را خارج می کنیم، سپس به صورت نواری خرد می کنیم. مرحله پنجم در این مرحله فر را روی حرارت 180 درجه سانتی گراد قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس کره را به آن اضافه می کنیم. مرحله ششم حالا اجازه می دهیم کره ذوب شود، سپس آرد را به آن اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود. در ادامه شیر را کم کم به آرد اضافه می کنیم، سپس هم می زنیم تا گلوله های آرد باز شود. مرحله هفتم در این مرحله مقداری نمک و فلفل سیاه به سس بشامل اضافه می کنیم، سپس به هم زدن ادامه می دهیم تا به غلظت مناسب برسد. در ادامه یک ظرف مقاوم در برابر حرارت انتخاب می کنیم، سپس درون آن را با مقداری روغن مایع چرب می کنیم. مرحله هشتم حالا یک لایه سیب زمینی سرخ شده کف ظرف می چینیم، سپس سوسیس سرخ شده را روی سیب زمینی ها قرار می دهیم و پودر آویشن و فلفل سیاه به صورت پخش روی مواد می پاشیم، سپس مجددا یک لایه سیب زمینی می چینیم. مرحله نهم در این مرحله روی لایه سیب زمینی به ترتیب قارچ، سوسیس و فلفل دلمه ای می ریزیم و روی مواد از سس بشامل به صورت پخش می ریزیم، سپس روی گراتن را با پنیر پیتزا پوشش می دهیم و ظرف را طبقه وسط فر قرار می دهیم. مرحله دهم حالا اجازه می دهیم گراتن سوسیس به مدت 30 دقیقه درون فر بماند تا پنیر پیتزا آب شود. در ادامه پس از گذشت این زمان گریل را روشن می کنیم و گراتن را به مدت 5 دقیقه گریل می کنیم تا پنیر پیتزا طلایی و خوش رنگ شود. مرحله یازدهم در نهایت پس از گذشت این زمان گراتن سوسیس را از فر خارج می کنیم و به اندازه دلخواه برش می زنیم، سپس برش های گراتن را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

گراتن سوسیس از غذاهای جدید و خوشمزه بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه گراتن سوسیس در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای 4 نفر
سیب زمینی متوسط5 عدد
سوسیس کوکتل5 عدد
قارچ5 تا 6 عدد
شیر2 لیوان
آرد سفید2 قاشق غذاخوری
کره1 قاشق غذاخوری
پنیر پیتزابه مقدار کافی
فلفل دلمه ای½ فلفل دلمه ای
نمک، فلفل سیاه و آویشنبه مقدار کافی
طرز تهیه گراتن سوسیس
مرحله اول
برای تهیه گراتن سوسیس خوشمزه ابتدای کار پوست سیب زمینی را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت ورقه ای خرد می کنیم. در ادامه کاور سوسیس را جدا می کنیم، سپس به صورت ورقه ای خرد می کنیم.
مرحله دوم
حالا یک تابه مناسب روی حرارت متوسط قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون تابه می ریزیم و اجازه می دهیم روغن گرم شود. در ادامه ورقه های سیب زمینی را درون تابه قرار می دهیم، سپس کاملا سرخ می کنیم.
مرحله سوم
در این مرحله سیب زمینی ها را از تابه خارج می کنیم و سوسیس ها را اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا کمی سرخ شوند ولی خشک نشوند. در ادامه قارچ را می شوییم، سپس به صورت ورقه ای خرد می کنیم.
مرحله چهارم
حالا قارچ را درون همان تابه که سوسیس را سرخ کردیم، اضافه می کنیم و با حرارت بالا تفت می دهیم تا قارچ آب نیندازد. در ادامه فلفل دلمه ای را می شوییم و دانه های آن را خارج می کنیم، سپس به صورت نواری خرد می کنیم.
مرحله پنجم
در این مرحله فر را روی حرارت 180 درجه سانتی گراد قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس کره را به آن اضافه می کنیم.
مرحله ششم
حالا اجازه می دهیم کره ذوب شود، سپس آرد را به آن اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود. در ادامه شیر را کم کم به آرد اضافه می کنیم، سپس هم می زنیم تا گلوله های آرد باز شود.
مرحله هفتم
در این مرحله مقداری نمک و فلفل سیاه به سس بشامل اضافه می کنیم، سپس به هم زدن ادامه می دهیم تا به غلظت مناسب برسد. در ادامه یک ظرف مقاوم در برابر حرارت انتخاب می کنیم، سپس درون آن را با مقداری روغن مایع چرب می کنیم.
مرحله هشتم
حالا یک لایه سیب زمینی سرخ شده کف ظرف می چینیم، سپس سوسیس سرخ شده را روی سیب زمینی ها قرار می دهیم و پودر آویشن و فلفل سیاه به صورت پخش روی مواد می پاشیم، سپس مجددا یک لایه سیب زمینی می چینیم.
مرحله نهم
در این مرحله روی لایه سیب زمینی به ترتیب قارچ، سوسیس و فلفل دلمه ای می ریزیم و روی مواد از سس بشامل به صورت پخش می ریزیم، سپس روی گراتن را با پنیر پیتزا پوشش می دهیم و ظرف را طبقه وسط فر قرار می دهیم.
مرحله دهم
حالا اجازه می دهیم گراتن سوسیس به مدت 30 دقیقه درون فر بماند تا پنیر پیتزا آب شود. در ادامه پس از گذشت این زمان گریل را روشن می کنیم و گراتن را به مدت 5 دقیقه گریل می کنیم تا پنیر پیتزا طلایی و خوش رنگ شود.
مرحله یازدهم
در نهایت پس از گذشت این زمان گراتن سوسیس را از فر خارج می کنیم و به اندازه دلخواه برش می زنیم، سپس برش های گراتن را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/782680/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

لحظات حساس از نجات نوزاد 3 روزه توسط هلال احمر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران