آریا جوان

آخرين مطالب

بهترین پوزیشن برای اولین دخول؛ در این رابطه چه می‌دانید؟ خواندنی

بهترین پوزیشن برای اولین دخول؛ در این رابطه چه می‌دانید؟
  بزرگنمايي:

آریا جوان - اولین رابطه جنسی اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند در زندگی زناشویی و جنسی افراد تأثیر بسزایی بگذارد. در این مطلب قصد داریم درباره اولین رابطه جنسی و بهترین پوزیشن برای اولین دخول به طور مفصل صحبت کنیم.
تحریک جنسی اولیه
اولین رابطه جنسی ممکن است سخت باشد. این رابطه یک معامله بزرگ روحی و جسمی است و مهم‌ترین بخش آن، اطمینان از راحت بودن شریک زندگی شماست. عصبی بودن تنها باعث ایجاد تنش می‌شود و تمرکز روی احساسات فیزیکی مثبت را بسیار سخت می‌کند. هر دو طرف می‌خواهند هیجان و لذت را تجربه کنند. این‌ها همه نشان می‌دهد که تحریک شدن کامل قبل از دخول لازم است.
انگیختگی، اندام‌های تناسلی را متحمل یک سری تغییرات فیزیکی می‌کند و سبب می‌شود احساس بهتری داشته باشید. انگیختگی ناکافی موجب می‌شود مقاربت با درد همراه باشد و این روش خوبی برای شروع رابطه جنسی نیست. خانم‌ها دوست ندارند همراه با درد، باکرگی خود را از دست بدهند. تحریک جنسی تنها عنصر مهم هنگام برقراری اولین رابطه جنسی است و اگر تحریک جنسی زیاد باشد، انتخاب پوزیشن های جنسی آنچنان با اهمیت نخواهد بود.
کارهایی که قبل از دخول انجام می‌شود، می‌تواند از امتحان کردن پوزیشن های مختلف مهمتر باشد. مقدمه‌ای که موجب برقراری رابطه هیجان‌انگیز و لذت‌بخش می‌شود، شامل این موارد است:
صحبت کردن در مورد علایق، تنفرات و مرزها با همسر خود تحریک کردن همسر (از طریق لمس کردن او، صحبت‌های عاشقانه و غیره)؛ به طوری که قبل از دخول کاملا تحریک شود. رابطه جنسی نباید دردناک باشد علاوه بر این، پوزیشن های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به منظور افزایش لذت دو طرف، امتحان کنید عناصر زیادی در لذت‌بخش کردن اولین رابطه جنسی دخیل هستند، اما مهم‌ترین آن‌ها استفاده از روان کننده‌هاست فراموش نکنید کلید لذت‌بخش اولین رابطه جنسی، آماده‌سازی است.

آریا جوان


بهترین پوزیشن برای اولین دخول
1. پوزیشن رو در رو (Missionary)
در اولین رابطه بسیار مهم است که اصول اولیه را کاملا درک کنید. برای بسیاری از زوج‌ها بهترین پوزیشن برای اولین دخول، پوزیشن رو در رو است. صمیمیت و برقراری تماس چشمی، مؤلفه‌های طبیعی رابطه جنسی هستند و در پوزیشن رو در رو، هر دو طرف می‌توانند احساس راحتی داشته باشند و با هم ارتباط برقرار کنند. از آنجا که مرد کنترل بیشتری بر سرعت در این آمیزش خواهد داشت، لازم است مطمئن شوید در این پوزیشن احساس خوبی دارید.
2. پوزیشن زن خوابیده به شکم (Backdoor Planking)
این پوزیشن ممکن است شبیه به یک موقعیت یوگا به نظر برسد. پوزیشن خوابیده به شکم برای مبتدیان عالی است. پوزیشن زن خوابیده به شکم، نوعی پوزیشن سگی یا داگی استایل است. در این پوزیشن، زن روی شکم دراز می‌کشد و دو بالش زیر لگن او قرار می‌گیرد و مرد پاهای او را باز می‌کند تا به واژن نزدیک شود و عمل دخول انجام گیرد.
3. پوزیشن قاشقی (Spooning)
در این پوزیشن صمیمیت و ارتباط عمیق‌تری مشاهده می‌شود. رابطه جنسی در پوزیشن قاشقی باعث می‌شود هر دو نفر احساس نزدیکی کنند و به همین دلیل است که بهترین پوزیشن برای اولین دخول به شمار می‌آید. دخول در این پوزیشن نسبتا کم است؛ با این حال پوزیشن قاشقی این امکان را فراهم می‌کند تا دسترسی به کلیتوریس و سینه‌های زن آسان شود.
4. پوزیشن پروانه‌ای (The Butterfly)
کلید موفقیت شما در رابطه جنسی این است که شریکتان به طور کامل تحریک شده باشد. پوزیشن این چنینی برای زن لذت بیشتری را به همراه دارد. این پوزیشن برای دختران باکره به شدت توصیه می‌شود. زن به پشت دراز می‌کشد در حالی که لگن او دورتر از تخت است. پاهای او می‌تواند دور کمر مرد حلقه شود، می‌تواند صاف روی زمین قرار بگیرد یا به سمت سینه‌هایش جمع شود.
این پوزیشن به زن اجازه می‌دهد تا زاویه دخول را کنترل کند. در این پوزیشن دستان هر دو نفر آزاد است و می‌توانند همدیگر را لمس کنند؛ در این صورت، کلیتوریس نادیده گرفته نمی‌شود. علاوه بر این، مرد می‌تواند سرعت و عمق دخول را کنترل کند. این پوزیشن صمیمیت بین طرفین را افزایش می‌دهد زیرا آن‌ها می‌توانند تماس چشمی داشته باشند و همدیگر را ببوسند. این ویژگی‌ها به ویژه برای اولین دخول بسیار مهم است؛ زیرا شما می‌توانید در این موقعیت، پاسخ‌های یکدیگر را نسبت به تحریک شدن ببینید.
5. پوزیشن زن در بالا (Girl On Top)
پوزیشن زن در بالا همیشه کارآمد است، به ویژه اگر شما چشم‌اندازی عالی را دوست داشته باشید. با این حال، این پوزیشن روش جامعی است که به زن اجازه می‌دهد سرعت و عمق دخول و چگونگی انجام معاشقه را کنترل کند.
نتیجه‌گیری
بنا بر آنچه گفته شد، به راحتی می‌توانید بهترین پوزیشن برای اولین دخول را انتخاب کنید. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که سعی کنید استرس را از خود دور کنید و بدنتان را شل نگه دارید؛ در این صورت هر دو طرف از رابطه جنسی لذت خواهید برد. برای کسب آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله “ رابطه جنسی ناسالم چیست و چه خطراتی دارد “ را نیز از سری مقالات زناشویی انگیزه مطالعه کنید. اگر اطلاعات بیشتری در در این خصوص در اختیار دارید، می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌های پایین همین صفحه با ما و سایر مخاطبان انگیزه به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/767042/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویت میل جنسی با 5 خوراکی پرطرفدار

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

دبیر: اختلاف با پیمان یوسفی؟ من کینه ای نیستم

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل

خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

تمجید دل‌پیرو از بلینگام؛ جود استثنایی است

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

محافظت شیر مادر از توله‌ها در برابر گله گاومیش‌های عصبانی

شکوفه های زیبا در کره جنوبی

ازدواج با خانواده پرجمعیت خوب است یا بد؟

چهره ها/ سلفی متفاوت المیرا شریفی‌مقدم در برنامه تلویزیون

مادرشوهر و عروس چه دعوایی کردن

چهره ها/ عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» در دل طبیعت

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

رفتار عجیب از رییس فدراسیون کشتی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد!

صحبتهای امین میرزازاده قهرمان مسابقات جهانی کشتی فرنگی در سال 2023

گل اول شفیلد توسط بوگل در دقیقه 35

تقدیر‌ از تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان

رزا ابراهیمی برترین ورزشکار پارالمپیکی سال

گل اول منچستریونایتد توسط هری مگوایر در دقیقه 42

یوسفی: من هیچ دلخوری از آقای دبیر ندارم