آریا جوان

آخرين مطالب

لبخند به دیجیتال مارکتینگ با ایران وب لایف فناوری

لبخند به دیجیتال مارکتینگ با ایران وب لایف
  بزرگنمايي:

آریا جوان - آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس ایران وب لایف، با تگ لاین لبخند به دیجیتال مارکتینگ، بیش از 7 سال است که به کسب‌و‌کار های مختلف در مسیر رشد آنلاین خدمت‌رسانی کرده است.

در این مقاله به بررسی این خواهیم پرداخت که آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی را می‌تواند به شما ارائه دهد. پیش از اینکه در مورد آژانس های دیجیتال مارکتینگ و خدماتی که ارائه می‌دهند صحبت کنیم، لازم است بدانیم اصلا چرا فضای آنلاین و دیجیتال تا این اندازه در کشور سنتی مثل ایران رشد داشته است. البته هنوز هم کسانی هستند که به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بدبین هستند و خرید های خود را حضوری انجام می‌دهند اما همین افراد هم برای رسیدن به مقصد خود، پیدا کردن قیمت مناسب یا محصولاتی که نمی شناسند، دست به دامن اینترنت می‌شوند. اصلی‌ترین دلیل رشد بالای خرید و فروش آنلاین، راحتی و قیمت مناسب تر است. در اغلب وب‌سایت‌ها می‌توانید قیمت رقابتی را ببینید و براساس مزایایی که ارائه می‌دهند؛ خرید خود را انجام دهید. (کد تخفیف، خدمات پس از فروش، ارسال رایگان، ارسال فوری و ...) همچنین پاندمی کرونا هم به رشد شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و بالطبع آن، دیجیتال مارکتینگ منجر شد. کسب‌و‌کار ها نیز با قدرت شبکه‌های اجتماعی، الگوریتم های موتور جستجو یا تبلیغات هدفمند در سطح اینترنت می‌توانند در این بازار داغ آنلاین بیشتر دیده شوند. برای اینکه شناخت بیشتری از اهمیت دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید می‌توانید به تداخل آن با تبلیغات سنتی آفلاین هم اشاره کنیم. دیگر کمتر پیش می آید که تبلیغی در تلویزیون یا بیلبوردی در خیابان باشد که بدون ذکر نام وب‌سایت یا اشاره به امکان خرید آنلاین، کار خود را تمام کرده باشد. برای استفاده از این فرصت های طلایی، باید اقدام به همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟
به زبان ساده آژانس دیجیتال مارکتینگ با ارائه مشاوره و راهنمایی حرفه ای، آنالیز رقبا و ارائه راهکار های خلاقانه در فضای دیجیتال، به رشد و بیشتر دیده شدن شما کمک می‌کند و با تخصص و دانش فنی لازم به کنترل فرایند ها می پردازند و در نهایت با ابزارهای حرفه ای، نتایج را کاملا ملموس و کمّی به شما ارائه می‌دهند. انواع آژانس های دیجیتال مارکتینگ
آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس فول سرویس بودن یا ارائه کامل تمامی خدمات در فضای آنلاین توسط یک آژانس واحد هماهنگی بالایی بین بخش‌های مختلف تبلیغاتی ایجاد می‌کند و بخصوص برای شرکت‌ها و برند های بزرگ کارساز است. در ادامه در مورد خدمات دیجیتال مارکتینگ بصورت کامل توضیح می دهیم. اگر در نظر دارید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمات مورد نظر شما را انجام دهد، این گزینه بهترین انتخاب است. شرکت سئو برخی شرکت‌ها بصورت تخصصی فوکوس خود را روی بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتور های جستجو قرار می‌دهند و براساس آنالیز کلمات کلیدی، مشاوره سئو، لینک بیلدینگ، رپورتاژ آگهی، تولید محتوای سئو شده و ... به بهبود رتبه وب‌سایت در نتایج گوگل کمک می‌کنند. آژانس تبلیغاتی دیجیتال ( PPC ) تبلیغاتی مانند G Ads یا بنر های ثابت داخل وب‌سایت‌ها مکانی است برای دیدن وب‌سایت و برند شما. بسیاری از آژانس های دیجیتال مارکتینگ صرفا این خدمات را ارائه می‌دهند و تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف مانند اپ موبایل، وب‌سایت‌ها، ساخت تیزر و ... را در کنار هم انجام می‌دهند. آژانس مدیریت شبکه‌های اجتماعی رشد شبکه‌های اجتماعی بخصوص اینستاگرام در ایران باعث ایجاد برخی آژانس های تخصصی برای افزایش فروش در اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های سوشال مدیا شده است. تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی برای برند ها نیاز به طراحی حرفه ای، عکاسی تخصصی و نگارش متون با رعایت نکات تبلیغ نویسی است. به عنوان مثال عکاسی از لباس به صورت حرفه ای در اینستاگرام به‌شدت روی جذب فالوور و فروش برند تأثیرگذار است. بخش‌های یک آژانس های دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

آریا جوان

تا اینجا در مورد درون یک آژانس دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. حال کمی در مورد خدماتی که از این شرکت‌ها می توانیم انتظار داشته باشیم، توضیح دهیم. البته میزان پوشش این خدمات در هر آژانس متفاوت است و صرفا آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس یا 360 درجه تمامی این خدمات را ارائه می‌دهد. SEO یا بهبود رتبه وب‌سایت در موتور های جستجو سئو یکی از محبوب‌ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است؛ زیرا یکی از موثرترین آنهاست. همچنین بهینه‌سازی برای موتور های جستجو بخصوص گوگل، سرویسی است که تقریباً در هر شرکت بازاریابی دیجیتال ارائه می‌شود. مجموعه خدماتی که به سئو می‌توانند ارتباط داشته باشند شامل لینک سازی، رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و مشاوره سئو است. PPC یا تبلیغاتی کلیکی PPC یا Pay-per-click یکی دیگر از استراتژی های بسیار محبوب دیجیتال مارکتینگ است؛ زیرا نتایج تقریباً فوری را به همراه دارد و برای کوتاه مدت مقرون‌به‌صرفه است. این نوع تبلیغات می‌تواند در وب‌سایت‌های معتبر به عنوان تبلیغات بنری، در جستجوی گوگل تحت عنوان گوگل ادز ( SEM) یا به عنوان پوش نوتیفیکیشن باشد. SMM یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ایجاد آگاهی از برند (Brand Awareness) در برخی موارد برای رشد یک کسب‌و‌کار از فروش بیشتر هم حیاتی تر است. پلتفرم‌های سوشال مدیا دقیقا مانند آهنربا هستند و اگر در جهت صحیح از آن‌ها استفاده کنید؛ نرخ بازگشت سرمایه (ROI) فوق‌العاده بالایی دارد. با استفاده از خدمات سوشال مدیا یک شرکت دیجیتال مارکتینگ شامل طراحی و دیزاین صفحه شبکه اجتماعی، طراحی پست و استوری، نگارش متون، انجام تبلیغات و اینفلوئنسر مارکتینگ به بهترین نحو، شاهد رشد کسب‌و‌کار خود خواهید بود. طراحی وب‌سایت بدون داشتن یک وب‌سایت زیبا و کارآمد، فکر به کسب درآمد بالا در فضای آنلاین هم بیهوده است؛ به همین دلیل است که ما طراحی سایت را به عنوان سنگ بنای بازاریابی دیجیتال می شناسیم. هنگامی که به آمار جهانی میزان فروش آنلاین هم نگاهی بیندازید، کسب‌و‌کار های بزرگ و کوچک را می بینید که بر پایه وب‌سایت فروشگاهی توانسته اند فروش های میلیون دلاری داشته باشند. طراحی وب‌سایت چه فروشگاهی چه برای معرفی شخص یا برند یکی از الزامات اولیه دیجیتال مارکتینگ است. ایران وب لایف: لبخند به دیجیتال مارکتینگ

آریا جوان

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/765859/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

طبیعت زیبای لرستان

اگر 7 ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟

کروز کنترلی که فقط ماشین ارسطو عامل داره!

فروش بالای فیلم‌ها دستاورد سینماگران است نه دولتمردان

تاکتیک‌هایی که دیگر هیچ کس از آن‌ها استفاده نمی‌کند

مدیرعامل ملوان: سکوت می‌کنم تا آقایان سر ما را ببرند

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

آذرپیرا و سرشاخ با غول‌های کشتی مطرح جهان

پاسخ گواردیولا به سوالی در مورد بازی دفاعی رئال مقابل منچسترسیتی

جردن باروز و کاکس به فینال انتخابی کشتی آزاد آمریکا نرسیدند

ظهور یک برزیلی واقعی در لیگ برتر

ماجرای جدایی دروازه‌بان استقلال چیست؟

مهدی طارمی شاهزاده شد!

با این ایده‌های بهاری، بالکن خونه‌ات را رویایی کن!

کنایه همراه وزیر خارجه در نیویورک به یک خبرنگار

آمریکا بدلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت بیش از یک میلیارد دلار محکوم شد

متن و حواشی سفر رئیس‌جمهور به سمنان

جزئیاتی از دور دوم انتخابات مجلس؛ زمان آغاز تبلیغات مشخص شد

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

حکمت/ راهکاری برای انجام کارهای سخت

تقویم تاریخ/ درگذشت "ملک‏ الشعراء بهار" ادیب و سیاستمدار

فال روزانه شنبه یک اردیبهشت 1403

لباس عروسی لاکچری بر تن خانم بازیگر

بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم

خداحافظی کوه عضله آمریکایی پیش از رسیدن به اسنایدر

تصمیم انتحاری ویسی بعد از شکست تلخ

اعلام آتش‌بس گوندوغان پیش از ال‌کلاسیکو

فاطمه مجلل به فینال روئینگ قهرمانی آسیا راه یافت

دختر قایقران ایران سهمیه المپیک نگرفت

شهاب زاهدی علیه تیمی که استقلال دوست ندارد!

بایرن تماسی با زیزو نداشته است

کارشناس فوتسال: ایران شخصیت قهرمانی را به نمایش گذاشت

3 روغن طبیعی که به تسریع رشد مو کمک می‌کند

خطای شناختی در اعتماد به اتفاق‌های تازه

رمزگشایی ایمانی از موضع گیری واحد چپ و راست سیاست در ماجرای حمله به صهیونیست‌ها

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر شبیه اسباب‌بازی بچه‌ها بود

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

Logitech فکر می­‌کند که ماوس­‌ها به هوش مصنوعی نیاز دارند

تفال/ تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو

فال حافظ شنبه یک اردیبهشت 1403

نامعادله تبلیغات در سینمای ایران

وقتی کارگردان مشهور قلیان چاق می‌کرد

محرومیت سنگین برای دروازه‌بانی که لیزر انداخت!

دربی در اسپانیا برای انتقال آردا گولر!

آقای مدیر پرسپولیس! فقط لایک نبود

سلیمان‌زاده: با نویدکیا تاکتیکی و ذهنی رشد کردیم

امیرعبداللهیان از الجزایر قدردانی کرد

پاسخ معاون رئیسی به رسانه‌ غربی که نوشته‌ بود مسئولان این روزها در پناهگاه هستند!