آریا جوان

آخرين مطالب

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

مجتمع گاز پارس جنوبی باید در کلاس جهانی باشد وزارت نفت

مجتمع گاز پارس جنوبی باید در کلاس جهانی باشد
  بزرگنمايي:

آریا جوان - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر تبدیل مجتمع گاز پارس جنوبی به برند بین‌المللی در کلاس جهانی تاکید و اعلام کرد: از هرچه که سبب شود این مجموعه به سمت بالا هدایت شود حمایت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، مجید چگنی امروز (چهارشنبه، 28 مهرماه) پس از بازدید از پالایشگاه‌های اول و هشتم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و واحد بودارکننده، در نشستی با مدیران و مسئولان ارشد این مجتمع گازی ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، گفت: ما باید افقی را برای مجتمع گاز پارس جنوبی ببینیم، زیرا به‌دنبال تثبیت این شرکت هستیم.
وی ادامه داد: به لطف خدا نیروهای بسیار متخصص و خوبی از نظر کمی و کیفی در این مجموعه فعال هستند، نفراتی که از اینجا به بخش‌های دیگر مانند ستاد شرکت ملی گاز رفته‌اند منشا خیر بودند و بسیار تحول‌آفرین شدند. اینها مراحلی است که برای رشد این سازمان پیش روی ماست و سبب افتخار است که نیروهای بسیار خوبی در مجتمع گاز پارس جنوبی فعال هستند.
معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون مراحل رشد خود را می‌گذارند و پالایشگاه‌ها تقریبا در حال تکمیل هستند و ما پالایشگاه جدیدی نخواهیم داشت. مجموعه پارس جنوبی به طور تقریبی در حال تکمیل و در سطح خشکی کار زیادی ندارد، ان‌شاالله این سازمان در مرحله رشد یک پله دیگر بالا می‌رود اما در مجموع در همه این مراحلی که طی کرده‌ است چه از نظر تربیت نیروهای متخصص و چه در تامین انرژی که ماموریت اصلی آن است و چه در حوزه خدمات فنی و مهندسی بسیار خوب بوده است.
چگنی تاکید کرد: بچه‌های ما در اینجا توانمندی را دارند که هرکجا بروند بتوانند یک پالایشگاه را اداره و حتی بتوانند راه‌اندازی کنند و من می‌دانم که کارکنان مهندسی ما این توانایی را دارند که در جاهایی بتوانند پالایشگاهی را از صفر بسازند و اینها همه‌ افتخار و سرمایه نظام است و برای یک شخص نیست. 
وی ادامه داد: نظام تصمیم گرفته که در این منطقه ماموریت‌هایی را به سازمان‌هایی محول کند و این سازمان‌ها به رشد و بلوغی رسیده‌اند که سبب افتخار شده است. این مراحل طی شده و اکنون به اینجا رسیده و ما اکنون باید دورنمای دیگری را برای آن متصور شویم، نباید به این فکر کنیم که متوقف شویم یا از سرعتمان کاسته شود. 
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همچنین اظهار کرد: به نظر من یکی از مراحلی که این سازمان باید در برنامه‌های کلان خود پیش‌بینی کند (البته بعضی از این برنامه‌ها در ستاد به عهده ماست و یکسری دیگر از این برنامه‌ها به عهده اینجاست)، این است که در غایت کار مجتمع گاز پارس جنوبی برند شود که در تمام دنیا آن را به عنوان برند گازی کشور بشناسند. 
چگنی گفت: ما باید زمینه‌های مختلف از نیروی انسانی گرفته تا بحث اچ‌اس‌ئی تا بحث گازرسانی و مهندسی و بحث‌های مختلف را آماده کنیم تا با کمترین هزینه بیشترین سود را ببریم. 
وی افزود: اگر قرار باشد مجتمع گاز پارس جنوبی برند شود ما باید به ناچار به سمت بیزینس یونیک حرکت کنیم، یعنی به این سمت برویم که برای محصولات درصدی را به مرور تعیین کنیم و بگوییم این محصول تولید می‌شود و باید این مقدار آن به اینجا برای توسعه‌های سرمایه‌گذاری و توسعه‌های نیروی انسانی و توسعه‌های مختلف برگردد و اینطور نباشد که از بالا بودجه بدهند.
معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: استانداردها می‌تواند فراتر از استانداردهای منطقه‌ای و ملی باشد و باید بین‌المللی باشند؛ اینجا شرکت مجتمعی است که می‌تواند یک برند بین‌المللی باشد و نیرو برای راه‌اندازی پالایشگاه‌ها بفرستد، می‌تواند به یکسری از تولیداتش افتخار کند که به طور مثال کیفیت این تولید من اینگونه است. اینکه ما هر روز به اینجا بیاییم و برویم فایده ندارد، ما باید برای این مجتمع گاز پارس جنوبی افقی را ببینیم، ما واقعا چنین شرکتی با این همه مجتمع و تولید نداریم، نیروها و مدیرهایمان باید در سطح کلاس جهانی باشند.
چگنی تاکید کرد: ما باید از بهترین دانشگاه‌ها جذب نیرو کنیم، برای برندینگ شدن نباید هرکسی را داخل آوریم و هرکسی را مسئول یا مدیر کنیم. باید خیلی کار کرد و این سبب می‌شود که همیشه در حال حرکت به سمت افقی باشیم که ترسیم کرده‌ایم اما اگر پالایشگاه‌های ما فقط یک تولیدی را انجام دهند و ما هر روز درگیر کارهای روزمره باشیم فایده ندارد. باید چیزهای دیگر را هم همراه اینکارها انجام دهیم و افق‌های دیگر را ببینیم. 
وی یادآور شد: من از همه پیشنهادهای راهبردی، کلان و محوری حمایت می‌کنم یعنی از هرچیزی که سبب شود مجتمع گاز پارس جنوبی به سمت بالا هدایت شود حمایت خواهم کرد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/741531/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

واکنش وزارت خارجه ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

عکس های کاملا به موقع

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

نکته‌نگران کننده استقلال؛ وزن‌تعویض‌ها بالا نیست

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد

تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

ترفند عجیب گراز برای فرار از دست سگ‌های شکارچی!

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

کری ستاره بارسا برای رئال؛ با 200 درصد توان بازی می کنیم

رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود

واکنش بادامکی به استفاده از VAR در هفته‌های پایانی