آریا جوان - ورزش 3/ دیوید بکام به تازگی محصولی جدید بر پایه عسل را در بازار آمریکا عرضه کرده که تجارت خانوادگی جدید او است
بکام فصل جدیدی از دوران پس از بازنشستگیاش را آغاز کرده و برند جدیدی از تنقلات بر پایه عسل را در آمریکا راهاندازی کرده است. این اسطوره منچستریونایتد که در دوران قرنطینه ناشی از کرونا به زنبورداری علاقمند شد، حالا این سرگرمی را به یک کسب و کار تمامعیار با نام BeeUp تبدیل کرده است.
بکام اعلام کرد که BeeUp یک میان وعده بر پایه عسل است که به عنوان جایگزینی سالمتر برای شیرینیها، به خصوص برای کودکان طراحی شده است. محصولات این برند از این هفته در فروشگاههای زنجیرهای بزرگ تارگت در آمریکا عرضه شده و بکام با افتخار تصویری از قفسههای پرشده از این محصولات را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
او در ماه ژوئن توضیح داد: «علاقه من به زنبورداری و درست کردن عسل در ابتدا یک سرگرمی بود که خیلی زود به یک شور و اشتیاق واقعی تبدیل شد. به عنوان یک پدر و یک ورزشکار سابق، همیشه برایم مهم بوده است که برای فرزندانم جایگزینهای سالمی بهجای شیرینی فراهم کنم. به همین دلیل BeeUp را تاسیس کردم که یک برند میان وعده جدید است که ریشه در عسل، عشق من به خانواده و زندگی فعال دارد.

چ صبحهای زود، چه بعد از تمرینهای ورزشی مدرسه و چه ماجراجوییهای آخر هفته، BeeUp انرژی بهتری را در هر لقمه خوشمزه فراهم میکند. این ابرخوراکی امتحان شده طعمی لذیذ دارد و انرژی مورد نیاز کودکان را تامین میکند و کاملاً مناسب برای قبل از تمرین، کلاس یا مسابقه است.»
این سرمایهگذاری جدید در حالی آغاز شده است که ثروت خانواده بکام از 500 میلیون پوند (675 میلیون دلار) فراتر رفته و جایگاه دیوید و ویکتوریا را بهعنوان یکی از ثروتمندترین زوجهای سلبریتی بریتانیا تثبیت کرده است. بکام بخش زیادی از ثروتش را از طریق فوتبال، قراردادهای تبلیغاتی، معاملات تجاری و رشد خیره کننده ارزش باشگاه اینتر میامی به دست آورده است. BeeUp جدیدترین گام او برای گسترش بیشتر «برند بکام» به شمار میرود.
بازار