پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۴

فناوری

سیستم جادوی بازی The Blood of Dawnwalker درون‌مایه واقع‌گرایانه خواهد داشت

سیستم جادوی بازی The Blood of Dawnwalker درون‌مایه واقع‌گرایانه خواهد داشت
آریا جوان - گیم فا / بازی The Blood of Dawnwalker با سیستم جادویی تاریک و واقع‌گرایانه و داستان چندشاخه و انتخاب‌محور، تجربه‌ای متفاوت از نقش‌آفرینی کلاسیک ارائه خواهد داد. ...
  بزرگنمايي:

آریا جوان - گیم فا / بازی The Blood of Dawnwalker با سیستم جادویی تاریک و واقع‌گرایانه و داستان چندشاخه و انتخاب‌محور، تجربه‌ای متفاوت از نقش‌آفرینی کلاسیک ارائه خواهد داد.
در مراسم Xbox Showcase، تریلری از بازی The Blood of Dawnwalker به نمایش درآمد؛ یک نقش‌آفرینی جدید از استودیوی تازه‌تأسیس Rebel Wolves که توسط باندای نامکو منتشر خواهد شد. Rebel Wolves توسط کنراد توماشکیویچ مدیریت می‌شود که در سی‌دی پراجکت کارگردانی عناوین The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را برعهده داشت. برادر او، ماتئوش توماشکیویچ، که در این پروژه به‌عنوان کارگردان خلاق فعالیت دارد، اخیراً در مورد فلسفه روایی و سیستم جادوی این عنوان صحبت کرده است.
برخلاف بسیاری از آثار اخیر که از جادوی پرزرق‌وبرق و اغراق‌آمیز یا فانتزی بهره می‌برند، Rebel Wolves در The Blood of Dawnwalker به دنبال ارائه نوعی جادوی تاریک‌تر و واقع‌گرایانه‌تر است. توماشکیویچ در توضیح این رویکرد می‌گوید:
شخصیت اصلی بازی، کوئن، به‌عنوان یک انسان یاد می‌گیرد چگونه از جادو استفاده کند؛ جادویی خام، آیینی و با ریشه‌هایی تاریک و ابتدایی. ما مسیر فانتزی‌های رنگارنگ با انفجارهای پرنور را انتخاب نکرده‌ایم. طلسم‌های ما تاریک‌تر و زمینی‌تر و وابسته به خون هستند. جلوه‌های بصری ممکن است تأثیرگذار باشند، اما به‌شکلی جسمی و وهم‌آلود. برای اجرای یک طلسم، ابتدا باید بدن خود را به روی نیروهای غیبی باز کنید.
وی توضیح می‌دهد در شب، نشانه‌هایی که روی بدن شخصیت اصلی وجود دارند، به زخم‌هایی تبدیل و با بازسازی پوست کوئن، ناپدید می‌گردند و با غروب خورشید، قدرت خون‌آشامی او غالب می‌شود. اگر بازیکن اجازه دهد که کوئن آسیب زیادی ببیند، گرسنگی درونش ممکن است بر انسانیتش غلبه کند و این موضوع منجر به درگیری‌هایی با شخصیت‌های دیگر خواهد شد.
بازار


نظرات شما