آریا جوان

آخرين مطالب

آیا کاشت مو برای زنان نیز قابل اجراست؟ دختران

آیا کاشت مو برای زنان نیز قابل اجراست؟
  بزرگنمايي:

آریا جوان - برترین ها / بسیاری از افراد تصور می‌کنند که کاشت مو فقط برای آقایان انجام می‌شود؛ اما این باور کاملا اشتباه است. کاشت مو برای زنان نیز ممکن شده؛ اما نسبت به آقایان به میزان کمتری متقاضی دارد. با بالا رفتن سن یا درگیر شدن با برخی بیماری‌ها موی سر خانم‌ها ریخته یا کم حجم می‌شود. در این حالت یکی از روش‌های رایج جایگزینی و ترمیم مو‌های از دست رفته، کاشت مو است. بنابراین خانم‌ها در کاشت مو محدودیتی ندارند. برای اطلاع از نحوه کاشت مو خانم‌ها ادامه مطلب را از دست ندهید.

آریا جوان


چه زنانی کاندید مناسب کاشت مو هستند؟
کاشت مو برای زنان با توجه به میزان ریزش مو‌ها در نقاط مشخصی از سر قابل انجام است. زنان همانند آقایان به طور کامل ریزش مو را تجربه نکرده و معمولا در قسمت جلوی سر دچار تاسی می‌شوند. منبع برداشت واحد‌های فولیکول در زنان محدود است و نمی‌توان از هر ناحیه این واحد‌ها را به دست آورد. معمولا افرادی که مشکلات زیر را داشته باشند، بهترین انتخاب برای کاشت مو در بین خانم‌ها هستند:
خط رویش بالاتر: برخی افراد به دلیل ژنتیک، خط رویش مو‌های سرشان در قسمت پیشانی بالا بوده و زیبایی چهره‌شان به این دلیل کمتر شده است. این خانم‌ها می‌توانند از طریق کاشت مو در این ناحیه خط رویش را پایین بیاورند. الگوی ریزش موی مردانه: برخی خانم‌ها همانند مردان در جلوی سر و کناره‌ها دچار ریزش مو می‌شوند و زیبایی خود را از دست خواهند داد. با کمک کاشت مو برای زنان این مشکل قابل حل است. ریزش مو بعد از جراحی پلاستیک: برخی از جراحی‌های پلاستیک صورت که با کشش پوست همراه هستند، می‌توانند عامل ریزش مو باشند. در این حالت تنها راه برای تقویت مو و افزایش تراکم آن کاشت است. ریزش به دلیل فشار به ریشه مو: در صورتی که ریشه مو همیشه تحت فشار باشد و مو‌ها خیلی محکم بسته شوند، احتمال ریزش مو افزایش پیدا می‌کند. این ریزش به حدی شده که در بخش‌هایی از سر تاسی مشاهده می‌شود. این افراد می‌توانند از روش ترمیمی کاشت استفاده کنند. ریزش مو به دلیل زخم: زخم و جراحی در ناحیه سر یا تصادف و ‌آتش سوزی می‌تواند باعث آسیب به پوست سر و مو‌ها شود. در صورتی که ریشه مو‌ها از بین رفته باشد، تنها با کمک کاشت می‌توان حجم مو‌ها را افزایش داد. کاشت مو برای زنان چگونه انجام می ‌شود؟
کاشت مو برای زنان نوعی عمل جراحی پیوند مو است که برای خانم‌های دارای ریزش موی شدید قابل انجام است. خانم‌هایی که ریزش مو زیادی داشته و به تاسی دچار شده‌اند، معمولا اعتماد به نفس خود را از دست داده و کمتر در جامعه حضور پیدا می‌کنند. بهترین راه حل برای حل این مشکل انجام کاشت مو به صورت حرفه‌ای است. کاشت موی مردان و زنان تفاوتی با هم ندارد و تنها بخش‌هایی که مو از آن‌ها جمع‌آوری می‌شود، ممکن است متفاوت باشد.

آریا جوان


در کاشت مو برای زنان ابتدا بیمار تحت مشاوره با پزشک قرار می‌گیرد و از همه نکات این عمل اطلاع پیدا می‌کند. بعد از انجام مراحل اولیه، محیط مناسب برای کاشت مو فراهم می‌شود. معمولا در عمل کاشت مو از بی‌حسی استفاده می‌شود و نیاز به بیهوشی نیست. این عمل بسیار آسان بوده و همانند جراحی‌های سخت نباید به آن نگاه کرد. بعد از بی‌حس شدن پوست سر باید برداشت فولیکول برای جا‌گذاری در بخش‌های تاس انجام شود.
روش‌های زیادی برای برداشت مو وجود دارد که یکی از رایج‌ترین آن‌ها روش برداشت FUE است و از این طریق واحد فولیکول به منطقه خاصی پیوند ‌زده می‌شود. یک پزشک حاذق با توجه به فاصله بین کاشت فولیکول ها باعث می‌شود تا مو‌ها کاملا طبیعی نشان داده شوند. روش‌های کاشت مو در زنان عبارتند از:
کاشت مو به روش FUT کاشت موی زنان به روش FIT کاشت موی زنان به روش FIT کاشت مو به روش Micro FIT کاشت مو به روش Micro Graft کاشت مو به روش DHI کاشت مو به روش FCI مزایا و معایب کاشت مو برای زنان
کاشت مو برای زنان مزایا و معایب متفاوتی دارد و با توجه به این موارد تصمیم‌گیری برای شما آسان می‌شود. یکی از مزیت‌های کاشت مو در زنانی که با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم کرده‌اند، درمان این مشکل به روش دائمی است. ریزش مو به عنوان یک روش دائمی شناخته شده و می‌توان اثرات آن را در چند ماه بعد از جراحی مشاهده کرد. نتایج کاشت مو برای زنان کاملا طبیعی بوده و مو‌ها بلند می‌شوند. در صورتی که پزشک کار خود را به درستی انجام دهد بعد از بلند شدن مو‌ها، از طبیعی بودن مو‌های خود رضایت خواهید داشت.

آریا جوان


در کنار مزایای کاشت مو برای خانم‌ها، این روش می­تواند معایبی نیز به همراه داشته باشد. روش کاشت مو یک روش جراحی بوده و ممکن است خطراتی برای سلامتی شما ایجاد کند. البته میزان خطرات و ریسک انجام کاشت مو با توجه به مهارت پزشک متغیر است. در صورتی که پزشک شما با تجربه باشد، معمولا مشکلات زیادی بعد از جراحی نخواهید داشت. عیب بعدی انجام کاشت مو هزینه‌های انجام این کار است. معمولا این عمل هزینه بر بوده و نیاز به بودجه زیادی دارد.
آیا بعد از کاشت سرعت رشد مو همانند روز اول می ‌شود؟
یکی از سؤالاتی که ذهن مراجعه کنندگان را درگیر کرده میزان رشد مو بعد از کاشت است. معمولا خانم‌ها تمایل دارند مو‌های بلندی داشته باشند و به همین دلیل می‌پرسند که آیا رشد مو بعد از کاشت به صورت طبیعی خواهد بود؟ در واقع جواب این سؤال خیر است و رشد مو‌ها بسیار کند انجام می‌شود. از آن جایی که کاشت مو یک روش پیوندی است شاید پوست سر پیوند را پس بزند. در ابتدا مو رشد نمی‌کند، اما روند رشد آن بعد از دو یا سه ما آغاز می­شود. حدود 6 ماه زمان می‌برد تا مو‌ها کمی بلند شوند. رشد این نوع مو‌های کاشته شده به عواملی مانند سن، ژنتیک و مراقبت‌های بعد از کاشت بستگی دارد.
سخن آخر
کاشت مو برای زنان یک روش مناسب و کاربردی است تا چهره خود را زیباتر کنند. خانم­ها معمولا روی مو‌های خود حساس بوده و با تاسی کنار نمی‌آیند. روش کاشت مو می‌تواند مو‌های از دست رفته را برگردانده و اعتماد به نفس خانم‌ها را بالا ببرد. بنابراین کسانی که مشکل ریزش موی شدید دارند، کاشت مو می‌تواند یک روش ترمیمی مفید باشد. برای انجام کاشت از پزشکان ماهر و دارای سابقه کمک بگیرید. در صورتی که کاشت مو انجام داده‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1321658/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شوت ولاهوویچ با واکنش دیدنی پیکفورد به کرنر رفت

نجات دروازه توسط هری کین که مانع از گلزنی صرب ها شد

گل‌ها و پاس‌گل‌های کیه‌زا در فصل 2023/24

خلاصه بازی صربستان 0-1 انگلیس

تشویق جود بلینگام توسط هواداران تیم ملی انگلیس با استفاده از آهنگ هی جود

برد خفیف سه‌شیرها در گام اول؛ انگلستان 1-0 صربستان

پزشکیان:دولت سوم روحانی نیستم/ دولتی که می‌اید دولت مسعود پزشکیان خواهد بود

دیالوگ جالب میان دانش‌جعفری و جلیلی در خصوص چاپ پول

کنسول بازی اختصاصی روسیه در دست ساخت است

کانسلو: در حقم بی‌عدالتی شد، خودم را اثبات می‌کنم

خوشحالی گل خاص بلینگام با حضور آرنولد

درگیری بلینگام و کوستیچ در دقیقه 24؛ صربستان 0-1 انگلیس

اشتباه ولاهوویچ و تک‌به‌تکی که واکر از دست داد؛ صربستان 0-1 انگلیس

صحنه مشکوک به پنالتی روی میتروویچ در دقیقه 59؛ صربستان 0-1 انگلیس

ضربه سر هری کین به تیر دروازه صربستان برخورد کرد

شبیه‌سازی بازی اسپانیا و کرواسی در یورو 2024

کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل و iOS 18 احتمالاً همزمان با آیفون 16 عرضه نمی‌شوند؟

بازی چندنفره‌ Battle Vision Network برای کامپیوتر و موبایل معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

عقب‌نشینی دولت از ممنوعیت واردات آیفون رفرش

شوت میتروویچ خطرناک از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت

خداداد: بزرگترین اشتباهم رد پیشنهاد دورتموند بود

سرمربی دانمارک: گل دوم را نزدیم و خیلی بی‌حال بودیم

شروع قدرتمند در یورو؛ جود یورو را هم می‌خواهد

اریکسن: داستان من با یوروی قبلی متفاوت است

چشمم را بستم و فقط شوت زدم!

بدشانسی مضاعف صربستان؛ کاستیچ مصدوم شد!

رونمایی دختر پزشکیان از علاقه‌های پدرش

جلیلی: برنامه خود را بر اساس مطالعات 11 ساله و کتاب‌های زیادی که در اقتصاد خوانده‌ام، ارائه کردم

مشخصات کامل گوشی آنر X60i لو رفت

ریمستر بازی The Thing برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم معرفی شد

تا حالا خرگوش به این بزرگی دیده بودید؟

برخورد صاعقه به دو گردشگر در چین

جلوگیری یک اورانگوتان از تخریب خانه اش

استوری/ عیدتون مبارک

خیلی کنجکاو هستین!

قاپ باباشون رو دزدیدن

پیشنهاد معنادار رضا رشیدپور به رئیس صداوسیما

نامه مس به تاج؛ استادیوم فینال را عوض کنید!

سرمربی اسلواکی: بلژیک را دست‌کم نگیریم، آنها غولند

معمای کودکی رونالدو؛ هم تیمی ها جا ماندند، خودش پرده از راز برداشت!

تن هاخ: یونایتد فهمید که بهترین سرمربی را دارد!

گل تماشایی مودریچ مقابل آرژانتین در جام جهانی 2018

پیام یوفا به تیم ملی آلبانی؛ هواداران‌تان مشکل‌ساز هستند!

گل اول انگلیس به صربستان توسط جود بلینگام

توصیه کاپلو به ساوتگیت؛ روی آرنولد ریسک نکن

گزارش زنده؛ انگلیس 1-0 صربستان

چگونه به نوجوانان‌مان بگوییم از صحبت‌هایشان ناراحت هستیم؟

پزشکیان: آنها که می‌گویند ما خودمان کارشناس هستیم مردم را فریب می‌دهند

اظهارات دختر پزشکیان نامزد ریاست جمهوری پیش از شروع گفتگوی ویژه خبری

بلومبرگ: اپل می‌خواهد نازک‌ترین آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ را بسازد