آریا جوان

آخرين مطالب

فال روزانه دوشنبه 27 فروردین 1403 خواندنی

فال روزانه دوشنبه 27 فروردین 1403
  بزرگنمايي:

آریا جوان - همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که احساس می‌کنید مانند سابق انرژی ندارید و روحیه‌تان را از دست داده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، فکری به حال روحیه خود بردارید و با انجام کارهای آرامش‌بخش و دلخواه، اوضاع روحی خود را بهبود بخشید. خبری نگران‌کننده در اواخر فروردین به دست شما می‌رسد. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. به خرداد که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطر‌ه‌های خوش به دیار خود باز گردید. اَمرداد امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه فرصتی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصت‌ها باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را حسابی جمع کنید. عشقی آتشین در شهریور امسال به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و اجازه ندهید قلب‌تان بر عقل‌تان غلبه کند. به مهر که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. آبان را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری در کمین وجود نازنین‌تان است. مشکلی حقوقی راه شما را در آذر امسال سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید. به بهمن که رسیدید، تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. در برابر این تغییر، مقاومت نکنید و سبک جدیدی را در زندگی در پیش بگیرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

آریا جوان


انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته‌اید. این شرایط در چند روز آینده پایان می‌یابد و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. از تعطیلات لذت ببرید و خودتان را مهمان استراحتی جانانه کنید.

آریا جوان


زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. خبری خوشحال‌کننده‌ امروز به دست شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز کاری خواهد کرد تا نگرانی‌ها را فراموش کنید و به غیر از عشق و محبت چیزی فکرتان را مشغول نکند. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

آریا جوان


امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد. فکر بکری به ذهنتان می‌رسد. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام آن دستاوردهای زیادی به کارنامه موفقیت‌های شما اضافه می‌کند. به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌هایشان برسند، اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد. احتمال دارد که میان شما و یکی از دوستان قدیمی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره میان شما و این دوست فاصله بیندازد و در اولین فرصت دلخوری که برای این فرد ایجاد شده را از بین ببرید. کارها راحت‌تر از چیزی که انتظارش را دارید انجام می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کارهای ناتمام را پایان بخشید. روحیه‌ای همراه با شادی و نشاط را تا پایان روز تجربه می‌کنید. این هیجان و شادی را به اعضای خانواده منتقل کنید و در کنار یکدیگر حسابی خوش بگذرانید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید.

آریا جوان


روحیه انسان دوستی دارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه اشکالی ندارد، به شرط اینکه بیش‌از‌حد خودتان را وقف رسیدگی به اطرافیان نکنید. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و بیشتر هوای خودتان را داشته باشید. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

آریا جوان


سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات دلخواه برسید. روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

آریا جوان


با مشکلی روبه‌رو می‌شوید. روحیه خود را از دست ندهید و این مشکل را پشت سر بگذارید. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید. در این دید و بازدید حسابی به شما خوش می‌گذرد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در کنار دوستان و اعضای فامیل گل بگویید و گل بشنوید. یکی از اعضای خانواده به حمایت و پشتیبانی شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هر کاری که در توانتان هست را برای ایشان انجام دهید. امروز حقیقتی مهم برای شما برملا می‌شود. از اطلاعاتی که بدست آورد‌ه‌‌اید، نهایت استفاده را ببرید، اما راز نگه دار باشید و سفره دلتان را پیش هر کس‌و‌ناکسی باز نکنید. ایده‌های بکری به ذهن‌تان خطور خواهد کرد. این ایده را به هر قیمتی که شده اجرا کنید و مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان مانند گذشته به شما توجه ندارد و خبری از عشق و محبت در زندگی‌‌تان نیست. اما امروز عشق ‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که کاملا در اشتباه بوده‌اید و شما را بیشتر از هر کسی در دنیا دوست دارد.

آریا جوان


یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. خبر خوشی به دستتان می‌رسد. این خبر را دوستن و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری یکی از آشنایان را فراهم کنید. بیشتر از همیشه مواظب حرف‌ها و رفتار خود باشید و روز را بدون ناراحتی به پایان برسانید. شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید گل بگویید و گل بشنوید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگی‌تان را ندارد.

آریا جوان


اجازه ندهید خستگی و کسالت به شما غلبه کند و کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و اجازه ندهید عمرتان هدر رود. فرصتی که برای فراگیری مهارت‌های جدید در اختیار دارید را به فال‌نیک بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالیتان را در آینده فراهم خواهد کرد. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. از کاری که به آن مشغول هستید، دلسرد نشوید و مطمئن باشید که انجام این کار در نهایت سود سرشاری روانه حسابهای بانکیتان می‌کند. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. خبر غیر منتظره‌ای به دستتان می‌رسد. با اتفاق‌های غیرمنتظره کنار بیایید و اجازه ندهید این اتفاق‌ها شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند.

آریا جوان


انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. انسان خوش‌قلبی هستید و اطرافیان را دوست دارید. با این حال محبت خود را به زبان نمی‌آورید. از امروز این رویکرد را تغییر دهید و با عشق و محبت بیشتری با دوستان و اطرافیان رفتار کنید. تغییری را در محل ‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست.

آریا جوان


افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. سود قابل ‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند. برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. فرصت مهمی برای موفقیت‌های بیشتر پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در چند روز آینده به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از فرصت‌های ارزشمند، نهایت استفاده را ببرید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. مدتی است مانند سابق تلاش نمی‌کنید و کم حوصله شده‌اید. این روحیه دوام چندانی ندارد و در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حسابی خوشحال است و روحیه خوبی دارد. در شادی ایشان سهیم شوید و لحظه‌های سرشار از نشاط را تجربه کنید. هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.

آریا جوان


احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست ‌نگه ‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشمتان به محبوبی میفتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبه‌رو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دلتان خاکستر می‌شود. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق در دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه شرکت نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند، تغییر رویه دهید و حضور بیشتری در جمع دوستان و اعضای خانواده داشته باشید.

آریا جوان


کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود، اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. پولی به دست شما می‌رسد و شرایطی برای سرمایه‌گذاری مهیا می‌شود. این سرمایه‌گذاری را با خیال راحت انجام دهید و مطمئن باشید که با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن در آینده‌ای نزدیک چندین برابر می‌شود. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز مرتکب اشتباهی می‌شود و اصلاح این اشتباه نه تنها شما را به دردسر خواهد انداخت، بلکه زمینه نگرانی و اضطراب‌ شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این اضطراب زمینه دلخوری میان شما و عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کند و امروز از عشق ‌زندگی‌تان درخواست کنید که از این اشتباه‌ درس بگیرید و در آینده مرتکب چنین اشتباهی نشود.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1303757/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درآمد مدیاتک از فروش تراشه‌های پرچمدار 50 درصد افزایش یافت

مدل 2024 نوکیا 225 با طراحی دوست‌داشتنی لو رفت

شکایت از OpenAI؛ ChatGPT با مشکل «توهم»، قوانین اتحادیه اروپا را نقض کرده است

دعای قرآنی برای گشایش کار

گوناگون/ فروش ساعت ثروتمندترین مسافر تایتانیک!

ای حریمت آسمانی یا علی موسی الرضا(ع)

حال و هوای بهاری در رُم

پدر اگر تصویر بود

شیرهای دریایی در حال تفریح ​​

گوناگون/ تصاویری از قدیمی‌ترین پوشاک کشف‌شده جهان

دویدنِ بامزه جوجه تیغی را ببینید

سفر دریایی در امتداد آبدره های نروژ

نمایی از آبشار با شکوه شلماش

چهره‌ها/ تصویر یادگاری مهران غفوریان جلوی لامبورگینی چند میلیاردی!

نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم

ادای احترام خاص نوید محمدزاده به بازیگر پیشکسوت

ماجرای آسیب‌دیدگی سعید آقاخانی در پشت صحنه سریال «نون‌ خ»

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

شمارش معکوس؛ رانگنیک این هفته به بایرن جواب می دهد

بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند

ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است

توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

اسبقیان: هیچ دخالتی در تغییر نام استقلال نمی‌کنیم

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

سردرگمی بایرنی‌ها؛ چرا هوینس به توخل حمله کرد!

ترفند سایه زدن به چشم‌؛ با این روش‌ حرفه‌ای شو

بلاگرهایی که حقایق را نمیگویند تا نانشان آجر نشود!

سردار حاجی زاده: سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل، «اراده مردم» بود

جشنواره لاله ها در آمریکا

تصاویری از کشف یک مار عجیب و غریب دو سر

طنز/ مواد لازم برای گزارشگر فوتبال شدن

کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی

ویدیویی تازه از خیلج فارس که ایرانی‌ها با آن خیلی حال کردند

حرکت عجیب و باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها

خانه های تزئین شده با گل

حمایت از فلسطین در پایتخت اسپانیا

سوره الرحمن با صوت زیبا

برخورد دو دوچرخه سوار باهم از روبرو

چهره‌ها/ تیپ جذاب بازیگر فاصله‌ها و همسرش در بلژیک

مروری بر کارنامه پربار زنده‌یاد آتیلا پسیانی به بهانه سالروز تولدش

برای اولین بار؛ صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏

جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا

ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏

صحبت های پپ گواردیولا در مورد لیورپول

منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی!