آریا جوان

آخرين مطالب

فال حافظ دوشنبه 27 فروردین 1403 خواندنی

فال حافظ دوشنبه 27 فروردین 1403
  بزرگنمايي:

آریا جوان - به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ دوشنبه 27 فروردین را بخوانید.

فروردین
امروز بیشتر وقتت رو باید صرف حل یه عالمه مشکل و چالشی بکنی که مدتیه ذهنت رو مشغول کرده و رو کار و شغلت هم تاثیر گذاشته. مخصوصا امروز باید خیلی حواست به مسائل مالی باشه و یه کم بیشتر مراقب باشی. اصلا دوست نداری با اطرافیانت بحث و دعوا کنی، پس تمام تلاشت رو بکن که آروم و خونسرد باشی. اگه می‌خوای با ایده‌ها و خلاقیت‌هایی که تو ذهنت داری بقیه رو تحت تاثیر قرار بدی، باید یه جوری رفتار کنی که انگار فقط دنبال تایید اونا نیستی. تمام تلاشت رو بکن، ولی زیادی تابلو بازی در نیار! خیلی رو حرف بقیه حساب نکن. روزای شلوغی رو هم از نظر عاطفی و هم از نظر کاری پشت سر می‌ذاری، که دقیقا همون چیزیه که الان بهش نیاز داری.
اردیبهشت
امروز یه سری خاطره‌های تلخ و آزاردهنده از گذشته میاد سراغت و حالت رو حسابی می‌گیره. با اینکه الان اعتماد به نفس بالایی داری، ولی یه سری ترس و نگرانی از دوران بچگی تو وجودت زنده می‌شه و رو رفتارت تاثیر می‌ذاره. این وضعیت می‌تونه رو روابطت با بقیه، مخصوصا همکارات تاثیر منفی بذاره. پس به جای اینکه غرق تو خاطرات گذشته بشی و تسلیم این احساسات بشی، سعی کن کنترلشون رو دست بگیری. یکی می‌خواد تو رو مجبور کنه هر چی که می‌خواد بپذیری. قبل از اینکه عصبی بشی و یه کاری بکنی که پشیمون بشی، یه نفس عمیق بکش و ازش فاصله بگیر. اتفاقی که فکر می‌کنی به ضررت بوده، آخرش به خیر می‌شه. برای اینکه راهنمایی بگیری با یه نفر تماس می‌گیری، ولی آخرش بهت کمکی نمی‌کنه.
خرداد
امروز یه حس کسلی و رخوت داری و اصلا دلت نمیخواد کاری انجام بدی. ولی باید یه تکونی به خودت بدی و سر کار و زندگیت بری، وگرنه تموم روزت همینجوری می‌گذره. سعی کن ذهنت رو از هر چی فکر و احساس منفی که داری پاک کنی و با انرژی شروع کنی روزتو، حتی اگه سخته. تو همیشه سعی می‌کنی به بقیه کمک کنی و مشکلشون رو حل کنی، ولی مواظب باش انقدر غرق کمک به بقیه نشی که از عشقت غافل بشی. متانت و غروری که داری باعث می‌شه تو خونه، محل کار و حتی مدرسه همه با احترام باهات رفتار کنن. ولی یه نفر که تازه باهات آشنا شده، غرورت رو نشانه خودپسندی تو می‌دونه. بهتره یه کم بهش فرصت بدی تا بیشتر بشناستت.
تیر
امروز استعدادهایی که مدتی بود قایم شده بودن دوباره میان سراغت و نه تنها خودت، بلکه بقیه رو هم ازشون بهره‌مند می‌کنی. فقط کافیه شروع کنی، بقیه هم می‌بینن و تشویق میشن که باهات همراه بشن. امروز شریک یا همکارت انقدر اصرار می‌کنه که یه کاری رو انجام بدی که رد کردنش خیلی سخته. ولی چند نفس عمیق بکش، خوب فکر کن و به کاری که بعدا پشیمون میشی رضایت نده. شنیدن یه جمله ساده می‌تونه خیلی اعصابت رو خورد کنه، پس تا می‌تونی سکوت کن وگرنه پشیمون می‌شی. یه پیغام یا ایمیل می‌گیری که تعجبت می‌کنه. تو آدم خیلی باهوشی هستی، مهم اینه که از هوشت تو چه زمینه‌ای استفاده کنی که هم خودت و هم بقیه ازش راضی باشن.
مرداد
امروز از نظر احساسی روز خیلی سختی رو در پیش داری. تو یه کاری رو انجام میدی که خیلی بهش علاقه داری و ازش لذت می‌بری، ولی یهو یه سری خاطره و احساس یادت میاد که فکر می‌کردی برای همیشه از یادت رفته. کنار اومدن با این احساسات سخته، ولی نباید زیادی خودتو درگیرشون کنی. از جاه‌طلبی و بلندپروازی نترس؛ تو یه قدرت درونی فوق‌العاده داری که بهت اعتماد به نفس می‌دیه و خودباورت رو بیشتر می‌کنه. یکی که بهت بدی کرده بود و حقت رو خورده، یه تاوان سنگین پس می‌شه که تو ازش باخبر می‌شی. اعتماد به نفسی که از دست دادی رو باید خودت دوباره به دست بیاری. به خودت یه تکونی بده و بلند شو. تو یه مشکل مالی داری که از یه جایی که اصلا انتظارش رو نداری بهت کمک می‌شه.
شهریور
امروز اوضاع یه کم آشفته می‌شه و باید با یه سری سختی‌ها کنار بیای. مثلا شاید تو حرف زدن با بقیه مشکل داشته باشی، یا یه سری مشکلات باعث بشه حساب و کتابات به هم بریزه و تو انجام کارهات مشکل داشته باشی. به راحتی جا نزن و صبر و پشتکار داشته باش تا به موفقیت برسی. شاید یهو خودت رو تو حال انجام یه کاری ببینی که هیچ تجربه‌ای توش نداری. اصلا نگران نباش؛ حتی اگه اولش خوب نباشی، کم کم قلقش دستت میاد. برای انجام یه کاری باید مجوز بگیری. برای یه تصمیم‌گیری مهم رودروایسی رو کنار بذار و از کسی که تو این کار تخصص داره مشورت بخواه. یکی که دائم ازت ایراد می‌گیره نمی‌خواد باهات بمونه، فقط دنبال بهونه می‌گرده. قدر خودتو بیشتر بدون.
مهر
تو و همسرت یا شریکتون چند روزیه که روزهای سختی رو می‌گذرونید و با یه عالمه مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کنید که حل کردنشون خیلی سخته. این وضعیت باعث شده که خریدهایی که می‌خواستید بکنید رو به تعویق بندازید و برنامه‌های سرمایه‌گذاری‌تون رو هم تا وقتی که پول کافی داشته باشید کنسل کنید. خبر خوب اینه که الان بهترین موقعیه که یه راه حل درست و حسابی برای این مشکلتون پیدا کنید. برای اینکه بهترین نتیجه رو بگیرید، دوتاتون باید با ذهن باز به قضیه نگاه کنید و همه جوانب رو به دقت بررسی کنید. در مورد وسیله‌ای که می‌خوای بخرید یادت نره که قیمت بالا مهم نیست، مهم اینه که واقعا بهش نیاز داری. به پیشنهادی که بهت می‌شه سریع جواب نده، اول خوب فکر کن و همه جوانب رو بسنج.
آبان
امروز یه روز خیلی هیجان‌انگیز در انتظارت هست. کلی اطلاعات جدید و جالب تو زمینه‌های مورد علاقه‌ات پیدا کردی و کلی ذوق داری که بیشتر یاد بگیری. درسته که این کار خیلی جذابه، ولی یادت نره که یه عالمه کار و مسئولیت مهم دیگه هم داری که باید انجامشون بدی. پس به هر کاری به اندازه کافی وقت بده و از وقت آزادت هم اونجوری که دوست داری استفاده کن. به راه خودت ادامه بده و به حسودی بقیه که می‌خوان حواست رو از کارت پرت کنن توجه نکن. یه فرصت مسافرت هم برای تو پیش میاد که حتما باید ازش استفاده کنی. خیلی به یه چیزی برای آرامش اعصابت نیاز داری. یادت باشه که بدقولی می‌تونه دردسرهای زیادی برای تو درست کنه.
آذر
امروز به ایده‌های خلاقانه‌ای که به ذهنت می‌رسه بی‌توجهی نکن. اگه دوست داری یه کاری هنری مثل نوشتن، نقاشی یا حتی آواز خوندن انجام بدی، به جای سرکوب کردنش از این توانایی خودت استفاده کن. نگران کارها و مسئولیت‌هایی که داری هم نباش، با یه برنامه‌ریزی درست و حسابی می‌تونی برای هر دوی اونا وقت کافی بذاری. اگه داری سعی می‌کنی چیزی رو مخفی کنی، باید بدونی که این می‌تونه اثر منفی روی رابطه‌ی عاطفیت داشته باشه. سر یه دوراهی موندی؟ اون راهی رو انتخاب کن که دلت میگه.تا می‌تونی جوری زندگی کن که دیگه حسرت به دلت نمونه. یه خبر خیلی تعجب‌برانگیز می‌شنوی، فکر بد نکن و صبر کن تا از جزئیاتش باخبر بشی. برای یه آدمی که خیلی دوستش داری یه هدیه بخر.
دی
امروز کارها و مسئولیت‌های خونه‌داری اجازه‌ی رفتن به یه مهمونی دوستانه رو که خیلی وقته منتظرش بودی بهت نمیده. سعی کن منطقی رفتار کنی و به خاطر این قضیه با اهل خونه دعوا نکنی. با قلب مهربونت بهشون محبت کن و به نیازهاشون توجه کن. شاید بتونی کارهای خونه رو زودتر انجام بدی و یه کم هم برای بودن با دوستات وقت بذاری. به یه جواب احتیاج داری؟ هر چی زودتر با کسی که جواب رو می‌دونه تماس بگیر. برای پیشرفت یه کار بهتره خودت دست به کار بشی و همین امروز شروع کنی. زود باش، فرصت رو از دست نده. شنیدن یه خبر ساده باعث عصبانیتت می‌شه.
بهمن
امروز سر کار به خاطر یه سری مشکل و کندی پیشرفت کار، همه عصبی و پرخاشگر شدن. تو باید تو این اوضاع خونسردیتو حفظ کنی و منطقی رفتار کنی. تو می‌تونی اوضاع رو کنترل کنی و یه فضای مناسب برای یه گفتگوی منطقی و سازنده بین بقیه درست کنی. اگه نتونی احساساتتو کنترل کنی، یه چیزایی می‌گی که بعدا پشیمون میشی. البته یادت باشه که این وضعیت موقتیه. رابطه‌ی عاطفی مثل یه مسابقه نیست، پس گاردتو پایین بیار، با صلح و دوستی وارد شو و حرفای طرف مقابلت رو بدون قضاوت گوش کن. یه تصمیم می‌گیری که آینده‌ی کاریتو حسابی تغییر میده. به حرفای کسی که تو یه موضوعی بهت هشدار میده گوش کن و بعد تصمیم بگیر.
اسفند
اگه نسبت به برنامه‌ها و نقشه‌های قبلیت شک داری، به جای اینکه جا بزنی و تسلیم بشی، یه بار دیگه با یه نگاه منطقی و بدون طرفداری شرایط رو بررسی کن. نذار نگرانی‌های مالی باعث بشه که همه برنامه‌هاتو کنسل کنی. احتمالا همه این نگرانی‌ها بی‌مورده و کارها بدون هیچ مشکلی پیش میره. تو با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزت هست، یه جایگاه ویژه تو دل بقیه داری. احترام بیشتر به خانواده و دوستانت می‌تونه باعث بشه که بیشتر از این هم محبوب بشی. ناامیدی از بزرگترین گناهان هست، پس آینده رو بدون عینک بدبینی ببین. برای انجام یه معامله، خرید یا فروش عجله نکن. برای یه کاری باید برنامه‌ریزی کنی و با نظم پیش بری.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1303756/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیائومی حتی چراغ مطالعه هوشمند هم می‌سازد

حضور شترمرغ گردن قرمز پس از 100 سال در عربستان

کرگدن گیر کرده در گل و لای با تراکتور بیرون کشیده شد

لحظه‌ای شایان ستایش که یک فیل کفش کودک نوپا را بازگرداند

دفاع ام المؤمنین(س) از امیرالمؤمنین(ع)

ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است

طلوع ماه را برفراز آسمان خرم‌آباد

گردگشری/ دره جنی، منطقه‌ای رمزآلود در شرق ایران

رفتار حیرت‌انگیز شیر ماده با گوزن تازه متولدشده

ارسطو بچه‌کُش!

روبرو شدن پدر سعید با بیتا

گولر: بزرگترین رؤیایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است

بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو

والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

مرضیه حدیدچی روی تفکرات سنتی درباره زنان خط بطلان‏ کشید

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس در کنار برج آزادی

روایت سعید قاسمی از نحوه درگذشت نادر طالب‌زاده

نظر اندیشمند روس‌تبار درباره آرمان نادر طالب زاده و موجودیت اسرائیل

تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس

استاد روابط بین‌الملل: عده‌ای از شبهه روشنفکران در ایران آمریکا را بهشت دنیا تلقی می‌کنند

گوشی جدید HTC U24 یا U24 Pro با اسنپدراگون 7 نسل 3 در راه است

اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر

مهارت دیدنی راننده در راه دادن به ماشین روبرو

حرکات نمایشی دو موتور سوار در قفس

گردشگری/ مثلث برمودای ایران کجاست؟

لحظات نفس‌گیر به دام افتادن سارقان قمه به دست در فروشگاه

حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر

چهره ها/ واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی عکس دخترش

گل‌های به‌یادماندنی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

توضیحات بردیا سعادت درباره جاماندن از لیست تیم ملی

وقتی دکلان رایس هواداران تاتنهام را ساکت کرد

حضور بازیکنان آلومینیوم در موسسه خیریه

غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا

اتفاق ویژه؛ جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو

گل‌های لوکاس واسکز در لالیگا؛ نیمکت‌نشین همیشه‌آماده!

جا پای قربانی در روسیه سفت شد

زمین فوتبال ناب در ارتفاعات پاوه روستای دشه

رابطه عاشقانه‌ای که با 20 ضربه چاقو به خون کشیده شد

خط خوردن دختران بزرگسال از مسابقات آسیایی

این گوشی‌های سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را دریافت نمی‌کنند

زارع پور مطرح کرد؛ خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

ربات‌های سازمان جاسوسی اوکراین در تلگرام مسدود شدند

آیپد مشمول قوانین DMA اتحادیه اروپا می‌شود؛ سایدلودینگ اپ‌ها در راه iPadOS

گلکسی C55 با نامی متفاوت از نو متولد می‌شود

لذت یک توله شیر کوهی از استراحت در بانوج

لحظه وقوع گردباد در یکی از شهرهای عربستان

به حقوق دیگران توجه کنیم

کشف استعداد ویژه کامران!