آریا جوان

آخرين مطالب

3 ست لباس پشنهادی برای خانم ها! دختران

3 ست لباس پشنهادی برای خانم ها!
  بزرگنمايي:

آریا جوان - برترین ها / در این هوای خردادی از دنیای لباس و پوشاک چه خبر؟ شما را در جریان تازه‌های مد می‌گذاریم برایتان 3 مجموعه لباس انتخاب کرده‌ایم همه جدید، طبق آخرین الگوهای متخصصان طراحی لباس و سرشار از نکته‌هایی که با رعایت کردن​شان خوش پوش‌تر و آراسته‌تر می‌شوید! از اینکه چه رنگی بپوشید گرفته تا اینکه چه مدل دامنی مد شده است. این مجموعه لباس‌ها را از دست ندهید. آنها می‌توانند الگوهای بسیار خوبی برای شما باشند برای وقتی که به خرید می‌روید یا حتی وقتی که می‌خواهید از بین لباس‌هایی که دارید چند نمونه را با هم هماهنگ کنید؛ به‌خصوص اینکه یکسری مدل‌ها دوباره فراگیر شده‌اند!
ست اول

آریا جوان


جالب است بدانید برای تابستان امسال پارچه‌های حریر و ابریشم باید جایی در کمد شما داشته باشند. علاوه بر همه‌گیر شدن این پارچه‌ها، مدل‌های طرح دار هم به دنیای مد برگشته‌اند. این بلوز نمونه کامل این دو ویژگی است.
لباس‌هایی مثل این نمونه خیلی برای خانم‌های لاغر اندام مناسب نیست و بیشتر برای خانم‌هایی که اضافه‌وزن دارند مناسب است چون جنس پارچه و مدلش آزاد است و افراد را لاغرتر نشان می‌دهد.

آریا جوان


دوباره شلوار‌های فاق بلند برگشته‌اند! از آنجایی که رنگ‌های رؤیایی مثل آبی همه‌پسند شده‌اند، شما برای تکمیل ست‌هایتان خوب است که از رنگ سفید هم استفاده کنید. یک شلوار فاق بلند سفید و پارچه‌ای برای هماهنگ کردن با این بلوز آبی بسیار مناسب است. یادتان نرود که کمربند این شلوارها به هیچ وجه نباید پهن باشد، پس سراغ مدل‌های ظریف و نازک بروید. در ضمن این را هم بدانید که شلوارهای فاق بلند برای خانم‌های قدبلند از بهترین انتخاب‌ها است چون قد را متناسب‌تر نشان می‌دهد.

آریا جوان


طبق معمول هر ساله امسال هم کفش‌های عروسکی پاشنه تخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. سعی کنید همیشه در جاکفشی‌تان یک جفت کفش عروسکی مشکی و یک جفت کفش سفید داشته باشید. این دو رنگ جزو رنگ‌های اصلی جاکفشی‌تان خواهد بود و در بسیاری از ست کردن‌ها به کمک‌تان می‌آید. اگر قدتان کوتاه است می‌توانید از مدل‌های براق و پاشنه‌دار استفاده کنید.

آریا جوان


اما از دنیای کیف‌ها چه خبر؟ تمرکز امسال طراحان روی کیف‌های بزرگ است. آنها هم فهمیده‌اند ما خانم‌ها یک عالمه وسایل داریم که توی نیم وجب کیف جا نمی‌شود؛ از کیف لوازم آرایش گرفته تا تلفن همراه و کیف پول و همه خرت و پرت‌هایی که داریم نیاز به یک فضای بزرگ برای جولان دادن دارد! چه چیزی بهتر از یک کیف بزرگ! برای هر چه خنک‌تر کردن این ست به سراغ یک کیف سفید بروید عالی می‌شود! اگر هم خواستید می‌توانید از یک کیف آبی کمک بگیرید.
ست دوم

آریا جوان


قلاب‌دوزی بلدید؟ یا بهتر است بپرسیم لباس‌های قلاب‌دوزی شده دارید؟ اگر قلاب‌دوزی بلد هستید یا لباس‌های قلاب‌دوزی شده دارید باید به شما تبریک بگوییم چون این دسته لباس‌ها دوباره به بازار آمده‌اند! لباس‌های قلاب دوزی شده حالت کلاسیک و نیمه‌رسمی دارند و برای خانم‌هایی با روحیه‌های اینچنینی مناسب است. این لباس‌ها چون حالت سنگین و افتاده دارند برای خانم‌های توپر انتخاب‌های مناسبی هستند. البته اگر لاغر هستید می‌توانید از یک تی‌شرت نارنجی در زیر آن استفاده کنید تا با ایجاد تضاد رنگ‌ها، شما را درشت‌تر نشان بدهد. نارنجی هم که در کل رنگ سال است. یک کت قلاب‌دوزی شده سبک برای مهمانی‌های عصرانه انتخاب مناسبی است.

آریا جوان


رنگ تابستان امسال سبز نعناعی است با طیف‌های مختلفش! نعناع نماد خنکی است، رنگش هم به نوعی تداعی‌کننده همین موضوع است. این شلوار هم برای تکمیل ست مهمانی عصرانه‌تان حاضر و آماده است. همه می‌توانند از این سبک شلوارها استفاده کنند. فقط کسانی که پایین تنه درشتی دارند، بهتر است راسته این مدل‌ها را به جای پلیسه‌شان انتخاب کنند.

آریا جوان


کمی از فضای رنگ‌های ملایم در بیاییم بد نیست! برای ترکیب شدن با سبز و تکمیل این رنگ انتخابی بهتر از زرد نخواهیم داشت! امسال رنگ‌های نئونی مد شده‌اند، یعنی از هر رنگی مدل تند و براق آن انتخاب شود، بهتر است. اینطوری با روح تابستان هماهنگ‌تر خواهید بود. این را هم بگویم که مدل‌های سگک‌دار حسابی روی دور هستند. برای آشنایی بیشترتان این مدل را انتخاب کردیم که از هر جهت با مد امسال هماهنگ شده است.

آریا جوان


قانون ساده‌ای وجود دارد که می‌گوید، بهتر است رنگ کیف و کفش‌تان یکی باشد. البته اگر هم نبود مشکل حادی نیست اما ما هم از این قانون پیروی کردیم و یک جفت کفش عروسکی زرد را برای هماهنگی با این ست انتخاب کردیم. باشد که مورد پسندتان واقع شود!
ست سوم

آریا جوان


این لباس مثل نمونه آبی‌اش، کاملا طبق ذائقه امسال بازار طراحی شده است. آزاد، راحت و در عین حال بسیار خنک است. به دلیل شکل یقه آن نیازی به گردنبند نخواهید داشت. اگر هم دوست داشتید می‌توانید از یک گردنبند ساده و نازک استفاده کنید.

آریا جوان


دامن نسبت به شلوار، زنانه‌تر است و مناسب‌تر برای مهمانی‌های رسمی. اما برای تابستان امسال چه مدل دامن‌هایی روی کار آمده‌اند؟ جواب سؤال شما در نمونه این عکس قرار دارد؛ دامن‌های تا روی زانو، انتخاب امسال طراحان لباس است. قهوه‌ای سوخته برای ست شدن با این مدل مناسب است. دامن‌های تا روی زانو برای تمام خانم‌ها، چه قد بلند و چه قد کوتاه مناسب است.

آریا جوان


طراحان بین‌المللی برای مهمانی‌های رسمی تابستان امسال، علاوه بر اینکه مدل‌های سگک‌دار را انتخاب کرده‌اند، شکل هندسی آنها را هم تغییر داده‌اند! قبلا کیف‌های دستی و رسمی، مستطیل​شکل بودند اما امسال مربع شکل هستند.کیف‌های چرمی همیشه روی بورس بوده‌ و خواهد بود. امسال هم در کنار جیر، چرم‌ها برای خودشان برو و بیایی دارند. این مربع سگک‌دار برای مهمانی‌های رسمی انتخاب بسیار خوبی است.

آریا جوان


ترکیب جیر و چرم با نوارهای مشکی و دو طیف مختلف، کفشی را خلق کرده که عبارت شیک، بهترین عبارت برای توصیفش است. کفش‌های تخت به‌خصوص برای خانم‌های قد بلند مناسب‌تر است.

آریا جوان


ممکن است دلتان بخواهد کمی رسمی‌تر باشید و برای همین سراغ کفش‌های پاشنه بلند بروید. رویه طرح‌دار و متفاوت این کفش با ساتن زیر آن، یک مدل بسیار شیک را درست کرده که با این مجموعه کاملا هماهنگ می‌شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1089020/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

گل اول آاس رم به میلان توسط مانچینی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی